اخبار داغ

مدیر اجرایی کانون فرهنگی زنان بلوچ سیستان و بلوچستان:

نقش موثر بانوان در شناسایی نقشه های دشمن/ بانوان سراوان حضور گسترده ای در جامعه دارند

نقش موثر بانوان در شناسایی نقشه های دشمن/ بانوان سراوان حضور گسترده ای در جامعه دارند
مدیر اجرای کانون فرهنگی زنان بلوچ سیستان و بلوچستان گفت: زنان با بینش کافی می توانند در شناسایی نقشه های دشمن نقش موثری داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا خواجوی نژاد مدیر اجرایی کانون فرهنگی زنان بلوچ سیستان و بلوچستان در حاشیه همایش مقام و منزلت زنان در بیداری اسلامی در گفت و گو با شستون با توجه به منویات و توجه ویژه مقام معظم رهبری به جایگاه زنان در جامعه، اذعان داشت: زنان و به ویژه زنان بلوچ امروزه در راستای چگونگی نقش آفرینی در جامعه در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی گام های مثبتی را برداشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,

وی افزود: زنان با بصیرت و آگاهی مقابل دسیسه های دشمن ایستاده اند و تا آخرین نفس برای دفاع از کیان کشور و دستاورد های انقلاب اسلامی تلاش خواهند کرد.

,

مدیر اجرایی کانون فرهنگی زنان بلوچ سیستان و بلوچستان به هجمه های وارد شده از سوی دشمن در قالب جنگ نرم اشاره کرد و اظهار داشت: زنان با بینش کافی می توانند نقشه های دشمنان را شناسی کنند و با بصیرت کامل نقشه های دشمنان را که با تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی قصد کمرنگ کردن حضور فعال بانوان را در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی دارند مقابله کنند.

,

خواجوی نژاد گفت: بانوان سراوانی در تمامی عرصه ها حضور فعال و گسترده ای در جامعه دارند و به بصیرت و آگاهی کامل رسیده اند که بتوانند به رشد و شکوفایی جامعه کمک کنند.

,

وی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل داده اند، خاطر نشان کرد: برگزاری همایش های نقش و جایگاه بانوان دربیداری اسلامی می تواند تأثیر گذار باشد.

,

مسئول امور اجرای کانون فرهنگی زنان بلوچ سیستان و بلوچستان در پایان با توجه به حضور گسترده و چشم گیر بانوان سراوانی در این همایش از برگزاری مستمر این همایش ها از سال های آینده در سراوان خبر داد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه