اخبار داغ

ذوب آهن اصفهان 0 - سایپا تهران 0؛

دیداری که تنها گل نداشت/ دروازه بان های آماده بهتر از مهاجمان عمل کردند

دیداری که تنها گل نداشت/ دروازه بان های آماده بهتر از مهاجمان عمل کردند
در ادامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم سایپا کرج و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میدان نیوز، در ادامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم سایپا کرج و ذوب آهن اصفهان عصر امروز در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز,

حامد لک، سیامک کوروشی، عزت الله پورقاز، امید خالدی، حامد شیری، روزبه شاه علیدوست، علیرضا علیزاده، ایوب کلانتری(۸۰ ابراهیم صادقی)، رضا جعفری(۸۷ علی زینالی)، غلامرضا رضایی(۶۹ علی قلی زاده) و محمدرضا خلعتبری ترکیب حسین فرکی را در این دیدار تشکیل دادند.

,

در طرف دیگر میدان مجتبی حسینی ترکیب تیم خود را با رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، دانیال اسماعیلی فر، مهران درخشان مهر(۴۴ مهرداد قنبری)، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده، مرتضی تبریزی(۸۸ رضا شکاری) و جری بنگستون(۸۱ یاسر فیضی) به میدان فرستاد.

,

این دیدار که در ورزشگاه دستگردی برگزار شد می توانست آبستن گل های بسیاری از جانب دو تیم باشد که با درخشش دروازه بان ها این امر محقق نشد.

,

در ابتدای نیمه اول این ذوبی ها بودند که به سمت دروازه نارنجی پوشان حملات خود را آغاز کردند تا حامد لک با واکنش های خود، دست اصفهانی ها را از گل کوتاه نگه دارد. در ادامه نیز شاگردان جوان حسین فرکی که برای فرار از بحران نیاز به کسب هرسه امتیاز خانگی داشتند بازی را در دست گرفته و چندین بار تا آستانه به ثمر رساندن گل پیش رفتند اما این بار نوبت رشید مظاهری بود که ناجی تیمش باشد.

,

در نیمه دوم نیز هیچ کدام از دو تیم از تلاش فروگذار نبودند، هر چند در این نیمه کمی تعادل بیشتری در بازی حاکم بود و دو تیم کمی محتاط تر شده بودند.

,

تعویض های هر دو مربی در نهایت تاثیرگذار نبود تا دو تیم بدون گل این دیدار جذاب را به اتمام رسانند، امتیازی که در نهایت ذوبی ها را در جمع صدرنشینان و نارنجی پوشان را در قعر جدول رده بندی نگه داشت تا حسین فرکی و تیم سایپا در اندیشه دیدار های بعد برای رهایی از ته نشینی باشند.

,

از حواشی این دیدار می توان به مصدومیت مهران درخشان مهر در اواسط بازی اشاره کرد که با تکل خشن غلامرضا رضایی بر روی او، این بازیکن جوان با آمبولانس راهی بیمارستان شد.
تقابل مهدی رجب زاده و محمدرضا خلعتبری نیز در دقایقی از این دیدار از نکات قابل توجه این بازی بشمار می رفت.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه