اخبار داغ

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس:

ساخت بیمارستان چرام را پیگیری می کنم/مشکل ما عدم چانه زنی درست است نه اقتصادی/ بهداری چرام یک دستگاه سونوگرافی ساده هم ندارد

ساخت بیمارستان چرام را پیگیری می کنم/مشکل ما عدم چانه زنی درست است نه اقتصادی/ بهداری چرام یک دستگاه سونوگرافی ساده هم ندارد
نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی ، لنده و چرام گفت: رایزنی های لازم با ئیس دانشگاه علوم پزشکی برای ساخت بیمارستان در شهرستان چرام را انجام خواهم داد و فرماندار هم باید پیگیر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام، عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،لنده و چرام در جلسه ی شورای اداری شهرستان چرام بیان کرد:اگر کارکن، دلسوز و منفعت رساندن به مردم و حتی اصلاح طلب یا اصولگرا باشید، بنده با داشتن مسئولیتتان مخالف نیستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  چرام,

وی افزود:ما باید برای مردم کار کنیم و نوکر مردم باشیم چرا که رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز همین را از ما می خواهد؛مدیر باید روحیه انقلابی داشته و از تهمت نترسد.

,

هاشمی پور گفت: آقای فرماندار بیمارستان چرام را پیگیر باشید که انشالله در صورت ممکن در همین سال افتتاح شود.

,

نماینده شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،لنده و چرام افزود:امشب نیز در خدمت آقای ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هستم که همکاری های لازم را انجام خواهم داد.

,

این مسئول افزود:اولین خواسته من از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان،بیمارستان چرام است و شما نیز پیگیر باشید.

,

وی اضافه کرد: اگر مقدمات کلنگ زنی این طرح آماده شد،با سفر معاون اول ریاست جمهور به استان بیمارستان چرام را افتتاح می کنیم.

,

عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های چهار گانه ی کهگیلویه بزرگ،بهمئی،لنده و چرام بیان کرد:ما نباید اصل را رها کنیم و به فرعیات بپردازیم.

,

وی به امنیت کشور ایران اشاره کرد و افزود:این امنیتی که امروز در دستان من و شماست،از کجا آمده است؟آیا اطراف ما چنین امنیتی دارند؟

,

هاشمی پور در ادامه افزود:این امنیت توسط شهیدان والامقام،جانبازان و آزادگان و صبر خانواده های شهدا به دستمان رسیده که باید آن را قدر بدانیم.

,

نماینده شهرستان های چهار گانه ی کهگیلویه بزرگ،بهمئی،لنده و چرام اضافه کرد:ما باید در سایه ی این امنیت نوکری کنیم و این همه از همدیگر تقدیر و تشکر نکنیم.

,

وی افزود:اگر کاری انجام داده ایم،بگذارید بقیه از ما تشکر کنند؛ما به مردم خدمت کنیم، بگذارید به اسم هرکسی می خواهد تمام شود چرا که خدای متعال اعمال ما را می بیند.

,

هاشمی پور گفت: شهرستان چرام دارای نیروهای فرهیخته و متخصص، نخبگان سیاسی و همچنین پتانسیل هایی خوبی در استان است.بنابراین چه اصلاح طلب باشیم و چه اصولگرا،فعالیت های ما را خداوند می بیند.

,

این مسئول اظهار کرد:دیروز در شهرستان بهمئی بر روی ناهار بنده نامه گذاشته بودند پس اگر به جای این همه تشکر از همدیگر کار خود را در این سی و هفت سال انجام داده بودیم، مشکلی نبود.بنابراین در غیر اینصورت این مشکلات از کجاست؟

,

وی اضافه کرد:آنگونه که به مشکلات خود توجه کردیم و بدنبال حفظ خود بودیم،به مشکلات دیگران توجه نکردیم.

,

هاشمی پور گفت:من از طرح تحول سلامت انتقاد دارم چراکه اگر به بهداری شهرستان چرام سر بزنید،می بینید که یک دستگاه سونوگرافی ساده هم ندارد.

,

این مسئول افزود:یعنی اگر ما درب دانشگاه علوم پزشکی را می کندیم و فشار می آوردیم،به ما یک دستگاه 50میلیونی سونوگرافی نمی دادند؟مشکل ما در چانه زنی است نه مشکل اقتصادی .

,

هاشی پور درخطاب به فرماندار چرام گفت: آقای فتاح پور بیایید برای رضای خداوند با داشتن نیروهای انسانی قوی ،به دور از هرگونه جناح سیاسی عمل کنیم چراکه غیر اینصورت چنین رفتارهایی تجارت است؛در حضورامام جمعه ، فرماندار چرام و مدیران و مسئولان قسم جلاله یاد میکنم که همه ی اینها کاسبی است.

,

نماینده شهرستان های چهارگانه افزود:بیایید دین خود را برای چند روز مسئولیت نفروشیم؛نه اصلاح طلبی و نه اصولگرایی در دنیای دیگر بدرد ما نمیخورند.

,

وی در پایان سخنانش گفت: اگر باهم باشیم و عمل کنیم، می شود که راه را درست رفته و موفق شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه