اخبار داغ

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس مطرح کرد

راه اندازی معدن فسفات چرام نتیجه می دهد/پیگیر مطالعات و بررسی طرح فسفات چرام هستم

راه اندازی معدن فسفات چرام نتیجه می دهد/پیگیر مطالعات و بررسی طرح فسفات چرام هستم
نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی معدن فسفات چرام خبر داد و گفت: با توجه به اینکه فسفات چرام از معادن مهم کشور محسوب می شود و هزینه های زیادی را در پی خواهد داشت لذا پیگیر کارهای مطالعاتی فسفات چرام هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چرام، عدل هاشمی پور عصر روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان چرام بیان کرد: ائمه جمعه یکی از پایگاه هایی است که به برکت نظام،امام راحل و مقام معظم رهبری به دست آمده است و ما باید این پایگاه را حفظ کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  چرام,

وی افزود: امروز هیچ کسی حق ندارد به ائمه جمعه ها بی حرمتی کند؛ما نباید حرمت و احترام نماز جمعه، امام جمعه و ائمه جمعه را بشکنیم چرا که پایگاه اصلی دینی ما همین ائمه جمعه ها هستند.

,

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از یک طرف علمای عزیز و روحانیت معظم باید طوری مدیریت کنند که انشالله مشکلاتی در جامعه پیش نیاید؛باید طوری باشد که مردم بتوانند در سایه و چتر ولایت فقیه زندگی کنند.

,

هاشمی پور در ادامه سخنانش افزود: من خواهش می کنم که جایگاه ولایت، نماز جمعه و همچنین ائمه جمعه را مدنظر قرار دهید تا فکر ناشایستی به دنبال کسی نباشد.

,

وی  به مصلای شهر چرام اشاره کرد و گفت: انشالله نقشه ای خوب همراه با فضای سبز مناسب داشته باشد تا مردم احساس بهتری کنند.

,

گفتنی است که حیاط و اطراف مصلای شهر به همت شهرداری چرام آسفالت و زیرسازی شده است.

,

نماینده شهرستان های کهگیلویه،بهمئی، لنده و چرام به معدن فسفات چرام اشاره کرد و گفت: اولا همه می دانیم که معدن فسفات چرام بحثی 40ساله دارد.

,

هاشمی پور گفت:من در تعجبم که چرا یه عده ای اینقدر عجولند که در این هفت ماه توقع دارند معدن راه اندازی شود.

,

نماینده مردم شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی افزود: حداقل نباید این معدن 40ساله،یک سال مطالعه و بررسی شود؟

,

وی با اشاره به شرکت آیرما تصریح کرد: شرکت آیرما شش سال پشت این طرح بود اما من متوجه شدم که تمام مطالعات پروژه همراه با انصراف این شرکت منتقل شد.

,

هاشمی پور افزود: سه جلسه با مدیرعامل این شرکت در سازمان اقتصادی کوثر گذاشته شد و حتی تقاضای همکاری با این سازمان را به مدیرعامل شرکت آیرما دادیم اما این شرکت حتی برای دادن مطالعات صورت گرفته،خسارت از آن ها خواست.

,

وی با اشاره به اصل44 اضافه کرد:اصل 44 اگر تحقق یابد ما را توسعه نمی دهد چرا که ابتدا نیازمند فعالیت های مجموعه ادارات دولتی است.

,

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان گفت وگویی که با یکی از مسئولان موسسه اقتصادی کوثر داشت، اظهار کرد: این مسئول اذعان داشت که هزینه ای قریب 500میلیارد تومان در این طرح باید مصرف شود بنابراین حق دهید که ما مطالعه و بررسی کنیم.

,

وی در پایان گفت: هر چیزی حساب و کتابی دارد بنابراین بنده پیگیری های خود را انجام می دهم؛ مطمئن باشید این معدن با توکل بر خداوند متعال نتیجه خواهد داد و در صورت تعطیلی آن،بنده اعلام خواهم کرد.تمام صحبت ها صورت می گیرد اما برخی سایت های خبری خلاف این مطلب را نشر می دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه