اخبار داغ

نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در صنعت نفت

نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در صنعت نفت
امین ناصر ، مدیر اجرایی شرکت آرامکو عربستان صعودی در مجمع جهانی اقتصاد در داووس، روز سه شنبه گفت که در 25 سال آینده، جهان برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد نیاز به سرمایه گذاری 25 هزار میلیارد دلاری در ظرفیت های جدید تولید نفت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از Russia Today، به گفته مدیر عامل شرکت نفتی بزرگ عربستان سعودی، در دهه های آینده  تقاضای جهانی برای نفت و گاز رشد می کند، بنابراین اگر سرمایه گذاری ها برای توسعه ی صنعت نفت کاهش یابد، قیمت نفت افزایش بسیار زیادی خواهد داشت و این امر می تواند به اقتصاد جهانی صدمه وارد سازد. او همچنین به وال استریت ژورنال گفته است که در حال حاضر میزان تقاضا معقول است و "ما برای چندین دهه نفت داریم."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
ناصر گفت که صنعت نفت و گاز جهان نیاز به گسترش و سرمایه گذاری بیشتر دارد.
,
 
,
پس از دو سال کاهش قابل توجه سرمایه گذاری ها در صنعت نفت، گزارش اخیر وود مکنزی نشان می دهد که "در سال 2017 نشانه های اولیه ای از رشد در چرخه سرمایه گذاری جهانی دیده می شود."
,
 
,
وود مکنزی پیش بینی کرده است که سرمایه گذاری شرکتهای اکتشاف و تولید در سال 2017 سه درصد رشد خواهد داشته و به حدود 450 میلیارد دلار خواهد رسید. با توجه به مالکوم دیکسون از شرکت وود مکنزی گفته که '' شرکت ها با سرمایه گذاری اندک پول خوبی نسیبشان می شود" ،  چرا که  در مقایسه سال های 2014 تا 2017 نرخ داخلی بازگشت سرمایه، از 9 به 16 درصد رسیده.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه