اخبار داغ

مدیر کانون جوانان بسیج شاهرود:

اکران 30 اثر منتخب جشنواره فیلم عمار در کانون جوانان بسیج شاهرود

اکران 30 اثر منتخب جشنواره فیلم عمار در کانون جوانان بسیج شاهرود
مدیر کانون جوانان بسیج شاهرود با اشاره به اکران بیش از 3 هزار و 400 فیلم در بخش استانی جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: 30 اثر منتخب جشنواره فیلم مردمی عمار نیز در کانون جوانان بسیج شاهرود اکران می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی خانی مدیر کانون جوانان بسیج شاهرود در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار از اکران فیلم های برگزیده جشنواره مردمی فیلم عمار در این مرکز خبر داد و گفت: کانون بسیج جوانان شاهرود واقع در خیابان امام خمینی (ره) میزبان اکران 30 فیلم منتخب از فیلم های جشنواره عمار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار,

وی با اشاره به آغاز به کار جشنواره مردمی فیلم عمار از سال 88 اظهار کرد: این جشنواره در سراسر کشور و با هدف حمایت و پخش فیلم های ساخته شده توسط مردم برگزار می شود.

,

مدیر کانون جوانان بسیج شاهرود حضور عامه مردم در تولید فیلم را یکی از ویژگی های جشنواره مردمی فیلم عمار عنوان کرد و افزود: این ویژگی جشنواره فیلم عمار را از دیگر جشنواره های سینمایی متمایز کرده است و در واقع حلقه ای از تلاش های مردمی باعث شده است تا فیلم ها به صورت مردمی تولید و توسط خود مردم توزیع و تماشا بشوند.

,

خانی با بیان اینکه اغلب جشنواره های کشور محدود به یک سینما و فضای محدود است بیان کرد: آثار جشنواره مردمی فیلم عمار در طول سال حتی به روستاهای دورافتاده و شهرهایی که فاقد سینما هستند نیز رسانده می شود و فضای فراهم می شود تا مردم از تولیدات فرهنگی بهره ببرند.

,

وی اذعان کرد: همان طور که دشمن از هنر فیلم و سینما برای انتقال مفاهیم خود کمک می گیرد ما نیز می توانیم ارزش های اصیل ایرانی اسلامی را در این قالب به دنیا ارائه دهیم.

,

اکران فیلم های منتخب جشنواره مردمی فیلم عمار تا پایان دی ماه از ساعت 16 الی 18 در کانون جوانان بسیج شاهرود ادامه دارد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه