اخبار داغ

رییس اداره فنی و حرفه ای رودان خبر داد؛

آموزش مهارت پرورش قارچ برای افراد بی بضاعت در رودان

آموزش مهارت پرورش قارچ برای افراد بی بضاعت در رودان
رییس اداره فنی و حرفه ای از اجرای تفاهمنامه فی مابین اداره بهزیستی و اداره فنی و حرفه ای شهرستان رودان جهت آموزش مهرات پرورش قارچ به زنان سرپرست خانوار خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرحیم رهروان در گفت و گو با رودان نیوزاظهار کرد؛آموزشهای فنی و حرفه ای انجام فعالیتهایی است که می تواند فرد را برای احراز شغل ، حرفه و کسب و کار آماده نماید یا کارایی و توانایی وی را در انجام آن افزایش دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود:توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای در شرایط کنونی برای اقتصاد و به ویژه شتاب دهی به فرایند تولید امری حیاتی است ؛ زیرا سرمایه گذاریهای زیربنایی و افزایش ابزار و تجهیزات و به طور کلی سرمایه فیزیکی بدون سرمایه انسانی بلااستفاده مانده و یا به نحو اقتصادی و کارآمد مورد بهره برداری قرار نمی گیرد .

,

رییس اداره فنی و حرفه ای رودان تصریح کرد: در راستای اجرای تفاهمنامه فی مابین سازمان فنی و حرفه ای و سازمان بهزیستی در جهت توانمند سازی افراد بی بضاعت تحت پوششآن سازمان دوره آموزش پورش قارچ خوراکی  به سفارش سازمان بهزیستی در روستای اسلام آباد  از توابع شهرستان رودان برگزار گردید.

,

عبدالرحیم رهروان در پایان خاطر نشان کرد:شرکت کنندگان در این دوره ضمن فراگیری مهارتهای مرتبط با پرورش قارچ پس از طی دوره و کسب موفقیت و دریافت گواهینامه از تسهیلات سازمان بهزیستی در جهت ایجاد شغل و خودکفایی برخوردار خواهند شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه