اخبار داغ

نماینده مردم شاهرود در مجلس:

تقویت روحیه مطالبه گری بانوان فرهیخته ضروری است/جمعیت بانوان فرهیخته یک تشکل شناخته شده است

تقویت روحیه مطالبه گری بانوان فرهیخته ضروری است/جمعیت بانوان فرهیخته یک تشکل شناخته شده است
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت روحیه مطالبه گری بانوان فرهیخته و فعال فرهنگ دینی جهت رفع دغدغه های فرهنگی و آسیب های اجتماعی در شهرستان ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار شاهرود نشست هم اندیشی بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی با سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود ,

سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود در این نشست با تشکر از همکاری و تعامل بانوان فرهیخته در اجرای برنامه های مناسبت های ملی و مذهبی گفت: جمعیت بانوان فرهیخته به عنوان یک تشکل شناخته شده است و انتظار است با ارائه راهکار در مباحث شهری، ملی و حوزه های فرهنگی خاص بانوان نقش اساسی در تصمیم گیری فعالیت های بانوان داشته باشند.

,

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت حضور فعال بانوان در عرصه های مختلف جامعه اظهار کرد: تقویت روحیه مطالبه گری بانوان فرهیخته و فعال فرهنگ دینی جهت رفع دغدغه های فرهنگی و آسیب های اجتماعی در شهرستان ضروری است.

,

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» افزود: بانوان با به کارگیری سبک زندگی اسلامی در بین خانواده های خود می توانند نقش غیرقابل انکار و تاثیر بسزایی در تحقق شعار سال داشته باشند.

,

شاهرود نشست هم اندیشی بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی با سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود با حضور جمعی از بانوان فعال در این عرصه در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی شاهرود برگزار شد. همچنین بانوان شرکت کننده در این نشست مشکلات، مطالبات و دغدغه های خود را پیرامون مسائل فرهنگی شهرستان با نماینده شاهرود مطرح کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه