اخبار داغ

خبر فوری:

خداحافظی سومین روحانی دیشموک در کمتر از یک‌سال/ تکلیف نماز جمعه دیشموک نامشخص!+عکس

خداحافظی سومین روحانی دیشموک در کمتر از یک‌سال/ تکلیف نماز جمعه دیشموک نامشخص!+عکس
بعد از رفتن حجت الاسلام سید غلامحسن درسته مسئول اداره تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام سیدهدایت محمودی اصل امام جمعه دیشموک، حجت الاسلام شیخ شعیب عبدالپور امام جمعه موقت هم این هفته با مردم دیشموک خداحافظی می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، بخش دیشموک با جمعیتی بیش از 25هزار نفر در سالهای اخیر از روحانیون محترمی همچون حجت الاسلام سید غلام حسن درسته در سمت مسئول اداره تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه دیشموک و حالا هم حجت الاسلام شیخ شعیب عبدالپور به عنوان امام جمعه موقت برخوردار بود و این روحانیون کار خدمت در عرصه تبلیغات، نماز عبادی سیاسی و انجام کارهای فرهنگی را برعهده داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه,

 

,

در خردادماه 95(اینجا کلیک کنید) بدون اینکه جایگزینی معرفی شود، مسئول تبلیغات اسلامی دیشموک این شهر تودیع شده و هم اکنون دیشموک بدون مسئول تبلیغات اسلامی به سر می برد.

, اینجا کلیک کنید) ,

 

,

, ,

خداحافظی و تودیع روحانیون دیشموک بدون معارفه جانشین، ادامه پیدا کرده، در تیرماه 95 (اینجا کلیک کنید)هم خبر خداحافظی حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه دیشموک رسید و وی را به عنوان امام جمعه لنده معرفی کردند.

, اینجا کلیک کنید,

 

,

, ,

اما این پایان کار نیست و شنیده های موثق حاکی از این است که بخش دیشموک هم اکنون باید با حجت الاسلام شیخ شعیب عبدالپور امام جمعه موقت هم غزل خداحافظی را بخواند.

,

 

,

بنا بر اطلاعات رسیده حجت السلام عبدالپور که در نبود روحانی در مقام های تبلیغات اسلامی و امام جمعه، مسئولیت امام جمعه موقت را عهده دار بود برای ادامه تحصیل باید به خارج از استان نقل مکان کرده و در سپیدان فارس به فعالیت خویش ادامه می دهد.

,

 

,

این شد که بعد از رفتن حجت الاسلام سید غلامحسن درسته مسئول اداره تبلغیات اسلامی و حجت الاسلام سیدهدایت محمودی اصل امام جمعه دیشموک، حجت الاسلام شیخ شعیب عبدالپور امام جمعه موقت هم این هفته با مردم دیشموک خداحافظی می کند.

,

, ,

گزارشات حاکی از این است که حجت الاسلام عبدالپور این هفته آخرین نماز جمعه دیشموک را خطبه می‌خواند و تکلیف خطیب نماز عبادی-سیاسی جمعه این منطقه از هفته آینده نامشخص خواهد بود.

,

از خرداد 95 تا به امروز و کمتر از یکسال سه روحانی از دیشموک خداحافظی کرده و هم باید دید هم اکنون روحانی جهت انجام برنامه های فرهنگی معرفی می شود یا باید مردم منتظر این امر بمانند.

,

باید منتظر ماند و دید تا چه زمانی دیشموک باید بدون روحانی باشد.

,

در خصوص وضعیت اداره خطبه های نماز جمعه دیشموک گفتگویی با حجت الاسلام صفدر پناهی  رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ترتیب داده که بزودی منتشر می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه