اخبار داغ

صدای مردم خریداری ندارد!

جاده ای که با جان مردم روستای رنجقان اردکان بازی می کند

جاده ای که با جان مردم روستای رنجقان اردکان بازی می کند
مردم روستای رنجقان اردکان قریب به 15 سال است از نبود جاده ی آسفالت و عبور مکرر کامیون های معدن رنج می برند و تا به حال نامه نگاری ها برای رفع این مشکل تاثیر عینی نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از  اردکان گویا؛ اهالی روستای رنجقان و چند مزرعه دیگر 15 سال است که از حضور مهمانی ناخوانده در حوالی روستا رنج می کشند، مهمانی که  نه تنها هیچ سودی برای روستا نشینان نداشته بلکه زندگی و رفت و آمد مردم را نیز مختل کرده است. این در حالی است که خواسته های مردم به نتیجه نرسیده و اقدامی قابل مشاهده از سوی مسئولین صورت نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اردکان گویا؛,
 
,
, ,
 
,
عبور کامیون ها با جان مردم بازی می کند
,
 
,
یکی از اهالی روستای رنجقان درباره ی جاده ی این روستای گفت: قریب به پانزده سال است که معدن مظفری این جاده را تصرف کرده است و تلاش روستاییان برای آسفالت شدن این روستا بی فایده بوده است.
,
احمد متیری افزود: مردم اینجا برای رفت و آمد از موتور استفاده می کنند و عبور کامیون ها و تریلر ها با جان اهالی بازی می کند. این جاده تنها راه ارتباطی 6 روستا و مزرعه اطراف است که با عبور و مرور کامیون ها تخریب و به تصرف معدن درآمده است.
,
 
,
, ,
 
,
وی افزود: 5 سال قبل اهالی روستا به نشانه ی اعتراض جاده را مسدود و از عبور کامیون ها جلوگیری کردند اما با حضور نیروی انتظامی و مسئولین و با گرفتن تعهد از رئیس معدن، راه باز و روند فعالیت به حالت عادی بازگشت اما این جاده همچنان خاکی و خراب است.
,
این مرد روستایی با اشاره به گرد و خاک بسیاری که کامیون ها در هنگام عبور از جاده به پا می کنند گفت: ما برای حفظ جان خود مجبوریم که از بی راهه برویم که باز هم کامیون ها از بیراهه آمده و برای ما مشکل ایجاد می کنند.
,
وی در پایان تاکید کرد: هیچ مقام مسئولی به وضعیت این جاده رسیدگی نکرده است و پیگیری های ما از تمام ارگان ها و مسئولین تا بحال نتیجه ی عینی نداشته و همچنان جان روستا نشینان در خطر است.
,
 
,
هر چه می گوییم کسی گوش نمی دهد
,
 
,
یکی دیگر از اهالی روستای رنجقان در رابطه با مشکل جاده روستا گفت: کامیون ها و تریلرها پشت سر هم عبور می کنند. مردم برای سرکشی به زمین ها مجبورند که از بیراهه ها بروند که باز هم کامیون ها و تریلرها راه را مسدود کرده و جان مردم را تهدید می کنند.
,
علی رنجقانی با اشاره به تجمع اعتراض امیز روستا نشینان افزود: تا قبل از اعتراض مردم هیچ یک از مسئولین ورود پیدا نکردند ولی تا از طرف مردم اعتراض جمعی شد و راه بسته شد همه ی مسئولین حاضر شدند.
,
 
,
, ,
 
,
وی ادامه داد: بعد از تجمع اعتراض امیز روستا نشینان رئیس معدن هزینه آسفالت را متقبل شد و قرار بر این شد که ظرف دو ماه جاده را آسفالت کند اما بعد از گذشت 5 سال،هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است و فقط جاده تیغه کشیده شده است، وقتی هم به مسئولین می گوییم کسی گوش نمی دهد.
,
 
,
در ادامه نامه ها و صورت جلسه ها و تعهد نامه هایی که به امضای مسئولین در آمده است را میتوان مشاهده کرد.
,
 
,
طومار تقاضای مردمی از نماینده شهرستان اردکان در تاریخ 1392/5/20:
,
 
,
 
,
, ,
 
,
طومار تقاضای مردمی از نماینده شهرستان اردکان در تاریخ 1390/6/29:
,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
صورت جلسه فرمانداری اردکان در تاریخ 1390/2/14:
,
 
,
 
,
, ,
 
,
تعهد نامه معدن مظفری برای ساخت جاده در تاریخ 1390/2/15:
,

,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه