اخبار داغ

مسئول اجرای طرح محله اسلامی شاهرود:

اجرای طرح محله اسلامی در دو منطقه شاهرود/ همکاری و مشارکت مردم عامل پیشرفت طرح محله اسلامی

اجرای طرح محله اسلامی در دو منطقه شاهرود/ همکاری و مشارکت مردم عامل پیشرفت طرح محله اسلامی
مسئول اجرای طرح محله اسلامی شاهرود گفت: این طرح در شهرک ولیعصر(عج) و شهرک شهید بهشتی شاهرود در حال اجراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی خانی مسئول اجرای طرح محله اسلامی شاهرود در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار شاهرود با اشاره به اجرای طرح محله اسلامی در این شهر گفت: طرح محله اسلامی با هدف شناسایی مناطق مستعد آسیب های اجتماعی، انجام آموزش ها و برگزاری برنامه ها برای آموزش فعالیت های پیشگیرانه برای سالم سازی منطقه، ارتقای کیفی زندگی ساکنان محله و در نهایت فراهم کردن زندگی بانشاط و به دور از هرگونه آسیب های اجتماعی با مشارکت ساکنان آن محلات در دو منطقه از شهر شاهرود در حال اجراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود,

وی با اشاره به تشکیل ستاد محله اسلامی در هر شهرستان اظهار کرد: فرماندار هر شهرستان رئیس ستاد، فرمانده سپاه دبیر ستاد و سایر مسئولان ادارات شهرستان نیز با تفکیک وظایف اعضای ستاد محله اسلامی را تشکیل می دهند.

,

مسئول اجرای طرح محله اسلامی شهرک بهشتی شاهرود با بیان اینکه طرح محله اسلامی یک طرح استانی است که در سال 93 آغاز و از سال 94 به عنوان پایلوت کشوری در استان سمنان اجرا می شود افزود: در هر شهرستان یک محله مستعد آسیب های اجتماعی شناسایی و برای اجرای طرح محله اسلامی مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد که بدلیل جمعیت زیاد و وسعت دو محله شهرک ولیعصر(عج) و شهرک شهید بهشتی برای اجرای این طرح انتخاب شد.

,

خانی به تشکیل شورای محله اسلامی در دو منطقه اجرای طرح بیان کرد: در این شورا کمیته های مختلف وجود دارد که هر کمیته مسئول پیگیری و انجام وظایف مربوط به خود است، روحانی محله مسئول پیگیری امور و چند نفر دیگر که توسط روحانی محله انتخاب می شوند اعضای شورای محله اسلامی آن منطقه را تشکیل می دهند.

,

وی در خصوص علت انتخاب این دو منطقه برای اجرای طرح محله اسلامی عنوان کرد: عدم توزیع متوازن امکانات شهری، بناهای خراب، فرسوده و تکمیل نشده، کمبود امکانات بهداشتی، تراکم جمعیت بیشتر نسبت به سایر مناطق و کمک به اقشار ضعیف و نیازمند ساکن منطقه از جمله دلایل انتخاب این دو منطقه برای اجرای طرح محله اسلامی در شاهرود است.

,

مسئول اجرای طرح محله اسلامی شهرک بهشتی شاهرود با اشاره به استقبال مردم از اجرای طرح محله اسلامی گفت: همکاری و مشارکت مردم در اجرای برنامه های طرح محله اسلامی تاثیر خوبی در پیشرفت برنامه ها داشته و به بهبود اوضاع منطقه کمک خواهد کرد.

,

خانی بیان کرد: آغاز عملیات بازسازی مدرسه نیمه کاره شهرک شهید بهشتی، سیمان کاری دیوارهای مسجد مسلم ابن عقیل شهرک شهید بهشتی، گچکاری و آماده سازی پایگاه مقاومت شهرک شهید بهشتی از جمله اقدامات انجام گرفته در شهرک شهید بهشتی شاهرود همزمان با اجرای طرح محله اسلامی است.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه