اخبار داغ

برچیده شدن تابلوهای تبلیغاتی شهرک صنعتی بوکان

برچیده شدن تابلوهای تبلیغاتی شهرک صنعتی بوکان
پرچیده شدن تابلو های کارگاههای تولیدی شهرک صنعتی بوکان واکنش تند صاحبان صنایع این شهرستان را در پی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مُکریان؛ روز گذشته ماموران راهداری بوکان با حضور در جاده ورودی به شهرک صنعتی بوکان تابلوهای نصب شده توسط کارگاههای تولید در مجموعه شهرک صنعتی این شهرستان را برچیدند. این موضوع با واکنش تند صاحبان صنایع شهرک صنعتی بوکان در فضای مجازی روبه رو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مُکریان,

یکی از این افراد با گوشزد کردن مشکلات شهرک صنعتی و ناتوانی مسئولان این شهرستان در رفع آنها در این باره نوشت،  نماینده محترم دولت در بوکان جناب فرماندار عزیز این است حمایت از تولید!

,

 اینست اجرای دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی!

,

 شما به این چند کارگاهی که با خون دل و با هزار بدبختی خودشون رو سرپا نگه داشتند هم رحم نمی کنید ؟

,

عجبا و واقعا عجبا. امیدوارم که همراهی مسولین با دولت به مانند دوستی خاله خرسه برای دولت تمام نشود.

,

چه امکاناتی برای تولید کنندگان تا حال فراهم کرده اید؟

,

مسول محترم اداره راه چند متر از جاده هایت را اتوبان یا دوبانده کرده ای؟

,

 ۸ سال است در ایجاد یک کمربندی شهری درجا میزنید،این همه بی کفایتی را با کندن تابلوهای شهرک صنعتی می خواهید جبران کنید؟

,

 ۶ سال است مشکل فاصلاب شهرک صنعتی را نمیتوانید حل کنید.

,

 هیچ راهکاری برای جلوگیری از تعطیلی کارخانجات و کارگاههای تولیدی ارایه نکرده اید و هیچ اقدامی صورت نداده اید. اگر توانایی ایجاد رفاه برای مردم را ندارید حداقل از سنگ اندازی جلوی پایشان خودداری کنید. تا کی این شهر باید چوب ندانم کاری و سیاستهای غلط شما را بخورد؟ تنها عملکرد شما جلسات هم اندیشی بوده که حتی یکبار هم خروجی مشخصی نداشته است. به جای مقابله با تولید برای یک بار هم که شده حمایت کنید . آیا مشکلات شهرک صنعتی با جمع کردن این تابلوها برطرف شد؟

,

تنها شهری در ایران که یک متر بزرگراه یا جاده دو بانده ندارد. از شما تنها یک درخواست دارم و آن اینکه در خلوت خود کمی به عملکردتان فکر کنید البته تنها و تنها با وجدان خود خلوت کنید!

,

یکی دیگر از مدیران کارگاههای تولیدی به کنایه تنها مشکل و معضل این روزهای بوکان را وجود تابلو و بیلبوردهای تبلیغاتی عنوان کرد و نوشت: شهرداری بوکان از سدمعبر خودروهای های نمایشگاه منطقه علی آباد و آزادگان و کلتپه چشم پوشی میکنه اما شبانه به جان تابلوی بالای تیربرق های خیابان میفته!!

,

اداره راه از وضعیت افتضاح جاده های بوکان چشم پوشی میکنه و مشکل را در تابلوی واحدهای تولیدی میبینه که با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشتن تا واحدشون تعطیل نشه

,

واقعأ برای چنین مسؤولانی باید تأسف خورد

,

اگر این مسؤلین تعهدی به بوکان و مردمش داشتند وظایف خود را در خدمت به مردم می دیدند.

,

وجود مشکلات عدیده در شهرک صنعتی بوکان از نبود آب شرب و قطعی مکرر برق و تلفن و اینترنت از جمله معضلاتی هستند که یکی از فعالان در این شهرک با مُکریان در میان می گذارد و می گوید: متاسفانه شهرک صنعتی بوکان همانند بسیاری از شهرک های صنعتی منطقه بدون مطالعه دقیق و مهیا نکردن زیر ساخت ها کافی و فارغ از هرگونه آینده نگری فعالیت خود را آغاز کرده است. مسوولان فعلی شهرستان هم هرباره برای رفع این مشکلات وعده می دهند در حالی که شرایط مالی بسیار سختی بر صنعت کشور و به تبع آن شهرستان حاکم است استمرار این مشکلات بیش از پیش صاحبان کارگاه های تولیدی بوکان را دچار ناامید و یاس می کند.

,

وی با اشاره به ضرر دهی واحد های تولید بابت قطع مکرر برق در این شهرک می گوید: به دلیل اینکه برق شهرک صنعتی از روستای اوچ تپه تامین می شود و هیچ زیر ساخت مجزایی برای تامین برق واحدهای تولیدی صنعتی این شهرک در نظر گرفته نشده است به کرات شاهد قطع برق در زمان تولید و ضایع شدن مواد اولیه در دستگاهها بوده ایم. با این حال در نهایت تاسف اطلاع رسانی دقیقی در باره زمان قطع شدن برق هم به شرکت های تولیدی داده نمی شود و این خود سبب تحمیل خسارت های فراوانی به واحدهای تولیدی شده است.

,

این فعال اقتصادی می افزاید: در کمال ناباوری شهرک صنعتی بوکان آب شرب ندارد و خطوط انتقال آب به این شهرک بسیار فرسوده و ناسالم هستند.

,

وی به وضعیت بد تلفن در این شهرک اشاره می کند و می گوید: متاسفانه تلفن نیز شرایط وضعیت مشابهی به برق در این شهرک دارد و قطعی های مکرر و کیفیت پایین خطوط تلفن ثابت ما را کلافه کرده است. در شرایطی که وجود ارتباط اینترنتی برای بسیاری از واحدهای تولیدی هم در زمینه فروش محصولات، برخط بودن ماشین آلات و ... از  ضروریات است متاسفانه وضعیت اینترنت این شهرک هم اصلا تعریفی ندارد.

,

با این اوصاف قلع و قم تابلوهای تبلیغاتی کارگاههای تولیدی که سالهاست در بدو جاده ورودی به این شهرک نصب شده نیز قوز بالای قوز برای صاحبان صنایع بوکان محسوب می شود.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه