اخبار داغ

به مناسبت روز هوای پاک؛

همایش بزرگ پیاده روی و پاکسازی ساحل در بندرکوهستک برگزار می شود

همایش بزرگ پیاده روی و پاکسازی ساحل در بندرکوهستک برگزار می شود
رئیس هئیت کوهنوردی میناب ازبرگزاری همایش بزرگ پیاده روی و پاکسازی ساحل زیبای بندرکوهستک به مناسبت گرامیداشت روز هوای پاک خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید زاهدی رئیس هئیت کوهنوردی شهرستان میناب  در گفتگو با میناب جنوب هدف از برگزاری این همایش پیاده روی را تقویت روحیه ورزش  با حضور علاقمندان به ورزش ویژه تمامی اقشار در سنین مختلف عنوان کرد و گفت: این همایش ها چه به صورت فراگیر و چه خانوادگی برای داشتن یک زندگی اجتماعی و مشارکتی بسیار لازم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب ,


رئیس هیئت کوهنوردی میناب حضور خانواده ها در مشارکت های اجتماعی باعث تلطیف فرهنگ عمومی و کاهش آسیب های اجتماعی برشمرد و افزود: نقش خانواده ها در مشارکت های اجتماعی از اهمیت ویژه ای  برای هئیت کوهنوردی میناب برخوردار است.

,
,


این مقام مسئول؛ آشنایی بیشتر شهروندان با مفاهیم هوای پاک محیط زیست سالم و زمینی عاری از آلاینده های زیست محیطی یکیاز مهمترین شاخصه های این همایش عنوان نمود و بیان داشت: ترویج ورزش پیاده روی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و روز هوای پاک فرصتی برای تامل بیشتر در اهمیت نقش حیاتی و ضرورت بازنگری در برنامه ها و احساس مسوولیت همگانی بیشتر نسبت به مقوله حفظ محیط زیست و داشتن زمین پاک است .

,
,


زاهدی تاکید کرد: غلبه شدن زندگی ماشینی بر زندگی سنتی مردم باعث کاهش تحرکات در زمینه ورزش شده لذا برای دوری از این حالت رکود خانواده ها را در برنامه های مشارکتی بیشتر سوق داده شود.

,
,

 

,

گفتنی است همایش بزرگ پیاده روی  از ساحل  زیبای زیارت  تا کوهستک  و پاکسازی  ساحل بندر کوهستک روز جمعه  یکم بهمن ماه  از ساعت 5 صبح  برگزار  می نماید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه