اخبار داغ

بیش از یک کیلو شیشه توسط ماموران انتظامی بانه و سنندج در سطح استان کشف شد

بیش از یک کیلو شیشه توسط ماموران انتظامی بانه و سنندج در سطح استان کشف شد
ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بانه در یک عملیات مشترک با ماموران مبارزه با مواد مخدر سنندج موفق شدند یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی را در سطح استان منهدم و بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از آنها کشف و ضبط کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرباباخبر، سرهنگ فرزاد کریمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بانه و سنندج در یک عملیات مشترک و با انجام اقدامات اطلاعاتى و پلیسى موفق شدند که یک باند تهیه و توزیع موادمخدر صنعتى در سطح استان کردستان را شناسایى و دستگیر کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر، ,

وی گفت: ماموران نیروی انتظامی با پیگیرى‌هاى شبانه‌روزى اطلاع پیدا کردند که این باند به صورت خانوادگى در امر تهیه و توزیع این بلاى خانمانسوز در سطح شهرستان سنندج و بانه مشغول به فعالیت بودند.

,

فرمانده انتظامى شهرستان بانه از انهدام باند توزیع مواد مخدر صنعتی و کشف 1195 گرم مواد مخدر شیشه در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی در یک عملیات موفق پلیسى 3 نفر از اعضاى این باند تهیه و توزیع موادمخدر صنعتى را در شهرستان بانه و 3 نفر دیگر را در شهرستان سنندج شناسایی و دستگیر کردند.

,

وی با اشاره به اینکه این 6 نفر دستگیر شده داراى سابقه خرید و فروش موادمخدر هستند و با هم نسبت خانوادگی دارند، گفت: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایى داده شدند.

,

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر یکى از اولویت‌های ماموریتى و تمام نشدنى پلیس است، افزود: از شهروندان درخواست داریم که با پلیس همکاری داشته باشند و ما را در جهت تحقق جامعه‌اى سالم‌تر یارى کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه