اخبار داغ

مردم همچنان شاهد وعده های توخالی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد هستند

وعده های بی اساس مسئولان در گازرسانی به روستای «سر تنگ توتنده» دنا/آقای نماینده 4 سال هم تمام می شود

وعده های بی اساس مسئولان در گازرسانی به روستای «سر تنگ توتنده» دنا/آقای نماینده 4 سال هم تمام می شود
اهالی سر تنگ توتنده که بارها شاهد وعده مسئولان برای گاز رسانی به این روستا بوده اند چشم انتظار تحقق این وعده ها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی سفیردنا، روستای سرتنگ توتنده از توابع بخش مرکزی شهرستان دنا با جمعیتی بالغ بر 300 نفر در 30 کیلومتری مرکز شهرستان دنا واقع شده است،این روستا طی هفته جاری شاهد وقوع حادثه گاز گرفتگی 8 تن از اعضای یک خانواده بود که خوشبختانه به خیر گذشت و به جز خفگی اعضای این خانواده تلفات جانی در بر نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

این روستا که در مسیر جاده ترانزیتی شمال به جنوب کشور قرار دارد از برخی امکانات بی بهره است در کنار بهره مندی 58 خانوار از گاز خانگی مابقی که حدود 32 خانوار است از نعمت گاز بی بهره است. حادثه گاز گرفتگی هفته جاری نیز در بخشی از این روستا که فاقد گاز خانگی بوده اتفاق افتاده که ساکنین از گاز کپسول در بخاری های های خود استفاده می کردند.

,

این حادثه که به گفته عوامل اورژانس 115 در اثر نشت گاز در یک خانواده 8 نفره رخ داد تمامی اعضای این خانواده را تا سر حد مرگ کشانیده بود در همین ارتباط نجیب الله روا دهیار این روستا در گفت و گو با خبرنگار سفیر دنا با بیان اینکه فاصله روستا تا خط انتقال گاز حدود 100 متر است از وعده های متعدد مسئولان برای گاز رسانی به این روستا خبر داد و گفت: قبل از انتخابات آقای زارعی نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی قول گاز رسانی را دادند ولی دیگر خبری از شروع عملیات اجرایی نشد.

,

روا با اشاره به اینکه تاج امیری فرماندار سابق نیز همچنین قولی داده بود که تمام این روستا صاحب گاز خانگی می شوند، گفت: طی برگزاری نشست های مختلف با فرماندار کنونی شهرستان دنا قول اتمام گاز رسانی به این روستا را دادند که امیدواریم قول ایشان قول باشد و مردم شاهد گازرسانی به بخش دیگر روستا باشند.

,

دهیار روستای سرتنگ توتنده با بیان اینکه پیش از این به بهانه اینکه روستا بایستی به طرح هادی ملحق شود تا از این خدمات بهره مند شود، گفت: با توجه به اینکه چند ماهی از مسئله الحاق بخش دوم روستا به طرح هادی می گذرد ولی تاکنون خبری از شروع گاز رسانی نشده است.

,

سید عادل حسینی رئیس شرکت گاز شهرستان دنا نیز در این باره با اشاره به اینکه از ابتدا مشکل گاز رسانی به این منطقه به نبود طرح هادی بر می گشت، گفت: اولویت گاز رسانی با روستاهای دارای طرح هادی است.

,

وی خاطر نشان کرد: تکمیل پروژه گاز رسانی به این روستا در دستور کار قرار دارد ولی امکان اجرای در سال جاری وجود ندارد و ممکن است در سال آینده عملیاتی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه