اخبار داغ

رئیس خانه احزاب ایران:

هدف خانه احزاب پیشبرد اهداف نظام و منویات رهبری است/بی ‎توجهی به احزاب بی ‎توجهی به مردم

هدف خانه احزاب پیشبرد اهداف نظام و منویات رهبری است/بی ‎توجهی به احزاب بی ‎توجهی به مردم
رئیس خانه احزاب ایران گفت: هدف خانه احزاب پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی و پیشبرد منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد امور دولت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا, قدرت‎علی حشمتیان شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خانه احزاب در کشور با حضور سه فراکسیون برای نخستین فعالیت خود را آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه سه طیف اصولگرایان، اصلاح‎ طلبان و مستقلین و اعتدال گرایان با تفاهم کامل انتخابات را در مرکز برگزار کردند، افزود: آئین ‌نامه و اساسنامه خانه احزاب طی سه جلسه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، رحمانی فضلی و قائم مقام وزیر کشور، در 14 ماده به تصویب رسید.

,

این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه استان زنجان نیاز با زمینه سازی هایی که انجام داده است، نخستین خانه استانی احزاب در این استان راه اندازی شد، خاطرنشان کرد: قبل از استان زنجان در سه استان مازندران، گیلان و خراسان رضوی به صورت خودجوش انتخابات خانه احزاب برگزار شده است اما به آنها اعلام شده که با توجه آئین ‎نامه و اساس‎نامه خانه احزاب ایران، انتخابات خود مجددا برگزار کنند.

,

حشمتیان با اشاره به تشکیل 186 حزب و تشکل سیاسی در سطح کشور، یادآور شد: این 186 تشکل سیاسی هستند اما خانه احزاب به صورت صنفی عمل می ‎کند.

,

رئیس خانه احزاب ایران با اشاره به فعالیت های خانه احزاب در انتخابات، گفت: نسبت به برگزاری میز احزاب اقدام می شود.

,

حشمتیان تصریح کرد:  خانه احزاب دارای هفت کمیته از جمله کمیته‎ های آموزش و تحقیقات، انتخابات، پشتیبانی و مالی، بین‎ الملل، امور بانوان، امور اطلاع ‌رسانی است که فعالیت های مرتبط را انجام می دهد.

,

حشمتیان با بیان اینکه این کمیته‎ ها به صورت فراکسیونی از سه طیف اصلاح طلبان، اصولگرایان و مستقلین و اعتدال گرایان به صورت چرخشی مدیریت می ‎شوند، افزود: در انتخابات نیز خود تشکل های سیاسی برنامه ‎ریزی انجام می دهند.

,

وی با اشاره به اینکه خانه احزاب ایران صنفی است، گفت: این خانه در انتخابات دخالتی نمی کند.

,

وی وحدت و همدلی بین احزاب را از سیاست های خانه احزاب عنوان کرد و افزود: سه تفکر بزرگ کشور در کنار هم قرار گرفته ‎ و با وجود اختلاف سلیقه بدون هر گونه دعوای سیاسی، برنامه‎ های خود را اجرایی می کنند.

,

رئیس خانه ایران گفت: هدف ما پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی و پیشبرد منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد امور دولت است، ادامه داد: احزاب در اختیار دولت نیستند و باید دولت با احزاب همکاری کند.

,

حشمتیان با بیان اینکه احزاب دولتی نیستند اما دولت تشکیل می‎ دهند، یادآور شد:چرا که احزاب از مردم بوده و بی ‎توجهی به احزاب در هر جایی بی ‎توجهی به مردم است و باید دولتمردان به احزاب توجه کنند.

,

وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و هر چه داریم از مردم است، گفت: برای جلوگیری از مفاسد اجتماعی، اقتصادی و مفاسد دیگر در کشور باید به احزاب توجه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه