اخبار داغ

رئیس کمیته امداد شهرستان بن مطرح کرد:

پرداخت بیش از 3.5 میلیارد ریال برای خانواده های نیازمند و مددجویان شهرستان بن

پرداخت بیش از 3.5 میلیارد ریال برای خانواده های نیازمند و مددجویان شهرستان بن
رئیس کمیته امداد شهرستان بن گفت:این کمک هزینه ها برای تامین معیشت خانوار تحت حمایت کمیته امدادشهرستان بن،امور درمانی ،فرهنگی ،کمک به ایتام و نیازمندان و بیمه اجتماعی مددجویان اعطا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم بهداروند رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: فقر از مهمترین مسائل و دردهای جوامع بشری است و قسمت بزرگی از تلاش­های انسان و جوامع و مکتب­ها در مبارزه با این مشکل خلاصهمیشود، علیرغم پیشرفت­هایی که در بیشتر شئون نصیب انسان گشته، هنوز آمار افراد فقیر و تنگدست که در تأمین معاش خود درماندهاند بالاست و سیستمهای اقتصادی حاکم بر کشورها در حل این مشکل سخت درماندهاند.
 
وی رسالت این نهاد را خدمت به خانواده های نیازمند، بی سرپرست، ازکارافتاده و بیماران عنوان کرد و گفت: کمیته امداد شهرستان بن در 9 ماه ابتدای سال بالغ بر  3.5 میلیارد ریال به خانواده های نیازمند خدمت رسانی کرده است.
 
بهداروند با اشاره به پرداخت 3.5میلیارد ریال برای تامین معیشت  خانوار تحت حمایت کمیته  امدادشهرستان بن، اظهار کرد: این خدمات در امور درمانی ،فرهنگی ،کمک به ایتام و نیازمندان و بیمه اجتماعی مددجویان اعطا شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: در شهرستان بن در 9 ماه ابتدای سال مبلغ 74.000.000ریال  بابت هزینه درمان به خانواده های تحت حمایت پرداخت شده است.
 
بهداروند افزود : هم اکنون تعداد 131 نفر دانش آموز و تعداد 22 دانشجو از کمک هزینه های فرهنگی کمیته امداد بهره مند هستند که جهت کمک هزینه تحصیلی این افراد  مبلغ 170.140.000 ریال  در نه ماهه نخست سال جاری پرداخت شده است.
 
وی با تأکید بر اینکه یکی از راه‌های رسیدن به عزت و آسایش دنیا و آرامش عقبی، حمایت مادی و معنوی از بی‌پناهان و نیازمندان است، ادامه داد: طرح اکرام ایتام و محسنین با مساعدت حامیان و خیران برای ارتقاء معیشت و تکریم ایتام گام بر می‌دارد و در طول فعالیت این طرح با استقبال بی‌نظیر مردم خیر و نیکوکار مواجه بوده و اقدامات اساسی برای رفع نیازهای خانواده‌های ایتام از جمله مسکن، تحصیل، ازدواج و درمان انجام شده است.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بن  با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های اکرام ایتام به نفع نیازمندان کمیته امداد صورت می‌گیرد، افزود: خوشبختانه در ۹ ماهه سال‌جاری، مردم همکاری مطلوبی با این اداره در اجرا و جمع‌آوری کمک‌های مردمی داشته‌اند، به طوریکه میزان جذب کمک های نقدی درقالب طرح اکرام ایتام  مشارکت های مردمی مبلغ 1.952.629.000 ریال بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار زنگ خبر , ­, ­, , , ­, , , , .,
,
, .,
,
,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
,

بهداروند خاطرنشان کرد: در سال جاری 720 حامی از 89  یتیم در این شهرستان حمایت می کنند.

, .,

وی در پایان افزود: امسال برای بیمه اجتماعی مددجویان تحت حمایت مبلغ 1.448.984.000 ریال هزینه شده است.
انتهای پیام/520ز

, .,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه