اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد:

صحبت از رکود اقتصادی تکرار مکررات است/ سرمازدگی اقتصاد شهرستان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد

صحبت از رکود اقتصادی تکرار مکررات است/ سرمازدگی اقتصاد شهرستان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد
رئیس اتاق اصناف گفت: بازاریان و شرکت‌های قدرتمندی در شهرهای بزرگ هستند که فرار مالیاتی دارند و فشار مالیاتی به کسبه شهرهای کوچک وارد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، محسن یاقوتی، رئیس اتاق اصناف خلیل‌آباد در نشست اصناف شهرستان با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بازار خلیل‌آباد به دلیل نزدیکی به کاشمر با مشکلات عدیده‌ای روبرو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه صحبت از رکود اقتصادی و دارایی تکرار مکررات است، خاطرنشان کرد: اکثر کسبه و بازاریان خلیل‌آباد در قسمت دارایی مشکل دارند.

,

یاقوتی در ادامه تصریح کرد: بازاریان و شرکت‌های قدرتمندی در شهرهای بزرگ هستند که فرار مالیاتی دارند و فشار کسب مالیات به کسبه شهرهای کوچک وارد می‌شود.

,

وی با اشاره به اعطای وام کم‌بهره به بازاریان، اذعان کرد: در دولت دهم و یازدهم قول‌هایی برای اعطای وام کم‌بهره دادند ولی تا به امروز محقق نشده است.

,

رئیس اتاق اصناف خلیل‌آباد در پایان تک‌قطبی بودن شهرستان را از دیگر مشکلات بازاریان دانست و تأکید کرد: سرمازدگی و خسارت‌هایی که به کشاورزان وارد می‌شود اقتصاد شهرستان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و جای چند کارخانه و کارگاه تولیدی در سطح شهرستان خالی است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه