اخبار داغ

به دعوت امام جمعه ماهدشت صورت می گیرد؛

مشارکت مردم ماهدشت در طراحی برنامه های دهه فجر

مشارکت مردم ماهدشت در طراحی برنامه های دهه فجر
دفتر امام جمعه ماهدشت در طرحی نوین، از مدیران برترین گروه های مجازی دعوت کرده است تا پیشنهادات مردم را برای مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر جمع آوری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «طنین شهر»، مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه ماهدشت از دعوت مردم به مشارکت در برنامه ریزی مراسم گرامیداشت دهه فجر خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از «, طنین شهر, »، مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه ماهدشت از دعوت مردم به مشارکت در برنامه ریزی مراسم گرامیداشت دهه فجر خبرداد.,

سعیدی افزود: این ایده برای نخستین بار در شهر ماهدشت اجرایی می شود و به دعوت حجت الاسلام واثق(امام جمعه ماهدشت) صورت گرفته است.

,

وی در خصوص نحوه ارائه پیشنهادات و طرح های مردمی خاطرنشان کرد: براساس تعاملی که دفتر امام جمعه ماهدشت با مدیران گروه های شبکه های اجتماعی برقرار کرده است این مهم در برترین گروه های مجازی مطرح و شهروندان و صاحب نظران برنامه های پیشنهادی خود را رائه می کنند.

,

مدیر روابط عمومی دفتر امام جمعه ماهدشت در ادامه تصریح کرد: دهه فجر مناسبتی گرانقدر و ملی است که برای تک تک شهروندان یادآور روزهای پرغروری است به همین خاطر شایسته دیدیم هر یک از شهروندان در انتخاب ویژه برنامه های این دهه سهمی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه