اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله خارگ:

راهیان نور دریایی با پذیرش روزانه 250 زائر در خارگ برگزار می شود

راهیان نور دریایی با پذیرش روزانه 250 زائر در خارگ برگزار می شود
فرمانده سپاه ثارالله خارگ گفت: راهیان نور دریایی با ظرفیت پذیرش روزانه 250 زائر از اواسط اسفند 95 الی 11 فروردین 96 در جزیره خارگ برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خارگ خبر، عبدالکریم دانش آموز فرمانده سپاه ثارالله خارگ در گفتگو با خبرنگار خارگ خبر اظهار کرد: راهیان نور دریایی، امسال از اواسط اسفند 95 الی 11 فروردین 96 به صورت عمومی و با حضور اقشار مختلف مردم از سراسر ایران و با روایتگری راویانی که شاهد زنده سالهای دفاع مقدس بوده اند در جزیره خارگ برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: زائران با دو فروند کشتی و با برنامه ریزی سازمان اردویی و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به جزیره خارگ اعزام می شوند و از بقایای آثار جنگی مانند بقایای  کشتی سونگ بونگ (معروف به کشتی سوخته) ، بیمارستان زیر زمینی متعلق به سالهای دفاع مقدس، نمایشگاه عکس دفاع مقدس، یادمان و زیارتگاه شهدای گمنام، مشهد شهدای پدافند و برخی از مکانهای دیگر بازدید می کنند.

,

دانش آموز با اشاره به رشادت ها و دلاوری های مردم خارگ در طول ۸ سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری راهیان نور انتقال دستاوردهای دوران دفاع مقدس و مقاومت‌های مردم و صنعتگران خارگ در برابر حملات و بمباران‌های دشمن است.

, .,

فرمانده سپاه ثارالله خارگ در پاسخ به سوال خبرنگار خارگ خبر مبنی بر ظرفیت اسکان برای زائرین راهیان نور گفت: روزانه گنجایش پذیرش حدود 250 زائر را در جزیره خارگ داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه