اخبار داغ

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:

لزوم توجه جدی به بحث الگوی کشت در استان کرمان/ بحران کم آبی در استان جدی است

لزوم توجه جدی به بحث الگوی کشت در استان کرمان/ بحران کم آبی در استان جدی است
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بحران کم آبی در استان کرمان باید توجه ویژه ای به بحث الگوی کشت در استان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از   آرمان کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان ، اظهار کرد: زحمات و تلاش هایی که در بخش های مختلف سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان صورت گرفته منجر به ارتقای معیار ها و شاخص های ارزیابی در استان شده که امیدواریم این روند استمرار یابد و متوقف نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

 

,
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با شاره به اتمام بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس ابراز کرد؛ بندهای مهمی در بحث الگوی کشت در برنامه ششم مصوب شد که وزارت جهاد کشاورزی را مکلف می کند در خصوص الگوی کشت اقدام کند و این حوزه سیاست گذاری را به نحوی مدیریت کند که متناسب با مناطق جغرافیای و ضعیت آب و هوایی  و منابع آبی اقدامات لازم را انجام دهد.
,
 
,
پور ابراهیمی  تصریح کرد: با توجه به بحران کم آبی در استان کرمان باید توجه ویژه ای به بحث الگوی کشت در استان شود.
,
 
,
وی ادامه داد؛ در بحث حمایت از کشاورزان در خصوص بخشودگی جرائم و سود وام های کشاورزی در برنامه ششم مصوبات خوبی انجام پذیرفت همچنین در بحث ترویج وآموزش موضوعات مربوط به حوزه صنایع تبدیلی و فراوری، خرید های تضمینی از طریق بورس کالا و انتشار ابزارهای مالی از طریق بورس فراهم می کند به نحوی انواع قراردادها ی عادی قراردادهای سلف همه در قالب قراردادهای تعریف شده در ساختار بازار سرمایه قرار می گیرد.
,
 
,
پور ابراهیمی  ابراز داشت: در برنامه ششم تمام تلاشمان را انجام دادیم تا آن چرا که مربوط به چالش های بخش کشاورزی است را برطرف نماییم.
,
 
,
نماینده مردم کرمان و راور  در پایان افزود؛ در لایحه که دولت در برنامه ششم ارائه کرد یک بند هم در خصوص بحث کشاورزی نبود که این هم از عجایب لایحه دولت بود.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه