اخبار داغ

امام جمعه نیر در افتتاحه نمایشگاه خوداتکایی و توانمندی هنرجویان:

ضرورت ترویج فرهنگ مصرف صحیح و اقتصاد مقاومتی در جامعه

ضرورت ترویج فرهنگ مصرف صحیح و اقتصاد مقاومتی در جامعه
امام جمعه نیر در افتتاحه نمایشگاه خوداتکایی و توانمندی هنرجویان گفت: دستگاه تعلیم و تربیت باید ترتیبی اتخاذ کند تا فرهنگ مصرف صحیح و اقتصاد مقاومتی در جامعه ترویج پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، در هفته بزرگ داشت شوراهای آموزش و پرورش ، نمایشگاه آثار و دستاوردهای علمی و پژوهشی و مهارت های زندگی هنرجویان و هنر آموزان هنرستان شبانه روزی کاردانش دخترانه بهار نیر با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین مقدسی امام جمعه نیر، مهدی احمدی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش نیر، یوسف احمدی مدیر و دبیر شورای آموزش و پرورش، حاج مجید بابازاده پدر بزرگوار شهید بابازاده و جمعی از همکاران فرهنگی و اعضای شورای آموزش و پرورش نیر، افتتاح و به معرض دید علاقمند قرار گرفت.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,
,

حجت الاسلام و المسلمین مقدسی امام جمعه شهرستان نیر در آیین افتتاح این نمایشگاه، با ابراز خرسندی از برنامه های علمی و تربیتی مدیریت آموزش و پرورش منطقه در مدارس، علی الخصوص مدارس شبانه روزی با اشاره به اجرای برنامه های خود اتکایی و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در شهرستان گفت : با توجه به اینکه سال 95 از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده است در همین راستا دستگاه تعلیم و تربیت باید ترتیبی اتخاذ کند تا فرهنگ مصرف صحیح و اقتصاد مقاومتی در جامعه ترویج پیدا کند.
 

,
,

مهدی احمدی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش نیر هم با تبریک هفته شوراها اظهار داشت : طرح های خود اتکایی در مدارس از جمله مدارس شبانه روزی با هدف افزایش ایجاد مهارت در دانش آموزان و هم چنین افزایش روحیه خود باوری در بین جوانان اجرا می شود.

,

 

,

فرماندار نیر طرح های خود اتکایی در مدارس را مصداق بارز اقتصاد مقاومتی بر شمرد و افزود : اقتصاد مقاومتی حداکثر سازی قدرت تبدیل تهدید به فرصت است.
 

,
,

در ابتدای این مراسم یوسف احمدی مدیر و دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان نیر با ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات و برنامه های شورای آموزش و پرورش در شهرستان، حضور مدعوین در این نمایشگاه را گرامی داشت و از زحمات و تلاش های مدیر و عوامل اجرایی هنرستان کاردانش دخترانه بهار قدردانی کرد.

,

 

 

 


,

 

 

 


,

 

 

 


,

 

 

 


,

 

,

 

,

 

,
,
,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه