اخبار داغ

با اعتبار 36 میلیارد تومان انجام می شود

افتتاح 78 پروژه گاز رسانی به مناسبت دهه فجر در زنجان/بهره مندی65.6 درصد جمعیت روستایی زنجان از نعمت گاز طبیعی

افتتاح 78 پروژه گاز رسانی به مناسبت دهه فجر در زنجان/بهره مندی65.6 درصد جمعیت روستایی زنجان از نعمت گاز طبیعی
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر 78 پروژه گاز رسانی در سطح استان زنجان با اعتباری بالغ بر 36 میلیار تومان افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید عسگریان امروز در گفت و گو با عصر زنجان، با بیان اینکه در دهه فجرشاهد افتتاح طرح های گازرسانی به 23 روستا و عملیات اجرایی 4 روستای استان زنجان خواهیم بود، اظهار کرد: برای این طرح ها بیش از 25میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اعلام افزود: با افتتاح پروژه های شرکت گاز استان زنجان در ایام دهه فجر، 4 روستای شهرستان خدابنده، 9 روستای شهرستان ماهنشان، 5 روستای شهرستان زنجان و 5 روستای شهرستان طارم به شبکه گاز متصل و همچنین عملیات اجرایی 4 روستای دیگر شهرستان خدابنده نیز آغاز می شود.   مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان خاطر نشان کرد: با افتتاح طرح های گاز رسانی روستایی هزار و 956خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

,

عسگریان میزان شبکه توزیع و انتقال گاز در دهه فجر 118 کیلومتر عنوان کرد و افزود: میزان شبکه توزیع و انتقال گاز  تاکنون در استان به 5 هزار و 356 کیلومتر رسیده است.

,

وی همچنین از افتتاح 47 صنایع عمده و 3 مجتمع مسکونی در استان خبر داد و ابراز داشت: اعتبار گاز رسانی به پروژه های مذکور 11میلیارد تومان برآورد شده است.

,

گفتنی است در حال حاضر با بهره مندی 20 شهر از 21 شهر استان و 377 روستا از 909 روستاهای دارای سکنه استان؛ 99.4درصد جمعیت شهری و 65.6 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند، که در مجموع در صد برخورداری خانوار شهری و روستایی 87.1 درصد است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه