اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کیار:

بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از عدم اطلاعات و آموزش های بروز مردم و خانواده هاست

بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از عدم اطلاعات و آموزش های بروز مردم و خانواده هاست
رئیس اداره بهزسیتی شهرستان کیار دلیل بروز بسیاری از نابهنجاری های موجود اجتماع را ناشی از اطلاعات قدیمی می داند و معتقد است بسیاری از آسیب های موجود در اجتماع با آموزش های درست و دقیق و به موقع می توان حل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حکمی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار گفت: متاسفانه با پیشرفت تکنولوزی شاهد بروز ناآرامی ها و مشکلات بسیار عدیده ای در سطح جامعه هستیم به طوری که با آموزش های گذشته نمی توانیم از بروز این مشکلات جلوگیری کنیم یا اینکه مشکلات ایجاد شده را درمان نمائیم.
وی گفت: در سال ها و ماههای اخیر شاهد رشد روز افزون طلاق و نابسامانی ازدواج جوانان و بروز مشکلات متعدد در جامعه مان هستیم که اغلب آن ها ناشی از عدم آموزش درست و مناسب و عدم برخورداری از اطلاعات بروز و مفید است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان کیار افزود: در روزگاری که پیشرفت تکنولوزی به ساعت شده است هیچکسی را یارای تقابل و مبارزه با آن را نیست اما می توانیم آموزش های صحیح استفاده از تکنولوژی را در اختیار جوانان و خانواده ها قرار دهیم تا بتوانیم با این اقدام جوانانی آگاه و خانواده های متعادل را پرورش دهیم و هم اینکه از تکنولوزی برای کمک به مردم و جامعه بهرره گیری کنیم نه اینکه خودمان دستآویز دستگاه ها و ماشین آلاتی شویم که در واقع متعلق به ما هستند.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار ,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه