اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

ترامپ به دنبال باج خواهی از ایران است/ اظهارات رئسای جمهوری آمریکا در قدرت منطقه ای ایران تاثیری ندارد

ترامپ به دنبال باج خواهی از ایران است/ اظهارات رئسای جمهوری آمریکا در قدرت منطقه ای ایران تاثیری ندارد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دستگاه دیپلماسی باید در مقابل این حرفای بی ربط ترام و باج خواهی بیشتر او واکنش جدی داشته باشد و ترامپ باید بداند تا الان رئسای جمهوری زیادی از آمریکا بر سرکار آمده اند و ادعاهایی زیادی کرده اند اما این ها تاثیری در قدرت منطقه ای ایران نگذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام المسلمین سید جواد حسینی کیا، عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در رابطه با اظهارات ترامپ مبنی بر تقویت کشورهای منطقه علیه ایران، ابراز کرد: قطعا جمله ای که ترامپ گفته است به دنبال باج خواهی است وگرنه کشورهای منطقه هم می دانند که قدرت ایران قدرت کمی نیست و همه در خطه عراق یمن و سوریه قدرت ایران را مشاهده کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

حجت الاسلام و المسلمین حسینی کیا افزود: بنابراین ترامپ با بیان چنین جمله ای به جلو فرار می کند زیرا می خواهد از ما باج بیشتر و امتیاز بیشتری بگیرد.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد:  دستگاه دیپلماسی باید در مقابل این حرفای بی ربط ترام و باج خواهی بیشتر او  واکنش جدی داشته باشد و ترامپ باید بداند تا الان رئیس جمهورهای زیادی از آمریکا بر سرکار آمده اند و ادعاهایی زیادی کرده اند اما این ها تاثیری در قدرت منطقه ای ایران نگذاشته است.

,

حجت الاسلام و المسلمین حسینی کیا در پایان خاطر نشان کرد: ترامپ گفته است که در در خصوص برجام بازبینی می کند و وقتی این کار صورت گیرد او خواهد دید که ما ضرر کرده ایم و نه آن ها و آمریکایی ها با همین واژه بازبینی و مانند این به دنبال سهم بیشتری هستند بنابراین ما باید این جمله را بگوییم که اگر تخطی کنید از آنچه که نوشته شده است ایران بازبینی خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه