اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف لنده خبر داد

پلمپ آژانس های غیرمجاز لنده به دلیل عدم پایبندی به قانون

پلمپ آژانس های غیرمجاز لنده به دلیل عدم پایبندی به قانون
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنده از اجرای قانون در خصوص فعالیت غیرقانونی برخی آژانس های درون شهری لنده و پلمپ و معرفی آنان به مراجع قضایی در این شهرخبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، خسرو ارشاد رئیس اتاق اصناف شهرستان لنده ضمن اشاره به فعالیت غیرقانونی و غیرمجاز برخی آژانس های درون شهری اظهارکرد: بیش از سه سال است که به دنبال برخرود قاطع با آژانس های غیرمجاز در سطح شهرستان لنده هستیم ولی همه دستگاه ها همکاری و همراهی لازم را با اتاق اصناف ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده,

وی افزود: همه آژانس ها و خودروهایی که درآن ها مشغول فعالیت هستند باید از طریق مراجع ذیصلاح کارت صلاحیت حرفه ای دریافت کنند.

,

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنده تصریح کرد: در این سه سال تذکرات کتب و شفاهی زیادی به آژانس ها داده شده ولی به دلیل عدم برخورد قاطع از سوی دستگاه های متولی متاسفانه به این تذکرات چندان توجهی نمی کنند.

,

وی تاکیدکرد: انتظار داریم راهنمایی و رانندگی با رانندگان فاقد صلاحیت آژانس ها که با معرفی اتاق اصناف و حکم مقام قضایی صورت می گیرد برخورد قاطع کند و اجازه فعالیت در سطح شهر را با این رانندگان ندهند.

,

 ارشاد اظهارکرد: از هفته آینده با هماهنگی دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و فرمانداری درب آژانس های غیرمجاز پلمپ خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه