اخبار داغ

مسئول ستاد دهه فجر برخوار:

بیش از ۸۰۰ برنامه دهه فجر در شهرستان برخوار اجرا می شود

بیش از ۸۰۰ برنامه دهه فجر در شهرستان برخوار اجرا می شود
داوری با بیان اینکه شعار دهه فجر امسال؛ «گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» است، افزود: امسال بیش از ۸۰۰ برنامه در سطح شهرستان به صورت منسجم توسط ستادها و کمیته ها در شهرهای مختلف برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چشم برخوار، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخوار در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان برخوار گفت: مردمی بودن و گرامی داشتن ایام الله دهه فجر از اهداف ستاد دهه فجر است و امیدواریم بتوانیم با مشارکت و حضور حداکثری مردم برنامه ها را اجرا کنیم.
مرتضی داوری اهداف کلی ستاد دهه فجر را احیای اندیشه های دینی و سیاسی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، تقویت گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای انقلاب و نمایش کارآمدی آن دانست و افزود: لازم است جوانان ما از اتفاقاتی که در آن دوران افتاده باخبر و از دستاوردهای انقلاب آگاه شوند.
وی تبیین جایگاه ایثار و شهادت، تقویت همبستگی و وفاق ملی و در نهایت مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در یاری و همراهی انقلاب و رهبری را از دیگر اهداف ستاد دهه فجر برشمرد.
داوری با تاکید بر اینکه برنامه ها باید فراگیر، خلاقانه و نوآورانه باشد تا همه آحاد جامعه از هر حزب و سلیقه ای بتوانند در این مراسم ها، حضور حداکثری داشته باشند، افزود: امسال در صددیم که برنامه ها ضمن برخورداری از جلوه های هنری و جذاب، برای امید، نشاط و شادابی جامعه و هماهنگ با فرهنگ منطقه و شرایط زمانی و مکانی بوده و قابلیت پوشش خبری مناسبی را دارا باشند.
وی در ادامه عنوان کرد: ضروری است اصحاب رسانه با پوشش خبری برنامه های دهه فجر، آرمان انقلاب اسلامی ایران را به گوش مردم جهان برسانند و به همه بفهمانند که مردم ایران اسلامی با هر عقیده و سلیقه ای که هستند، به نظام و انقلاب معتقد و پیرو رهبر انقلاب هستند؛ اگرچه در برخی مسائل اختلاف دارند اما به اصل نظام معتقد بوده و حامی آن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم برخوار,
,
,
,
,

مسئول ستاد دهه فجر برخوار اظهار کرد: طی جلساتی که در دفتر امام جمعه دولت آباد و فرمانداری برخوار برگزار شد، کمیته ها مشخص و تعداد ۲۱ کمیته و شش ستاد فرعی به منظور اجرای برنامه های دهه فجر در شهرستان تشکیل شده است.
این مسئول عنوان کرد: این کمیته ها که از یک ماه گذشته کار خود را آغاز کرده اند، مصوبات خوبی داشته و برنامه های خوبی ارائه کرده اند و امیدواریم این برنامه ها به نحو احسن و مطلوب در سطح شهرستان برگزار شود.
داوری در ادامه با بیان اینکه شعار دهه فجر امسال؛ «گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» است، افزود: امسال بیش از ۸۰۰ برنامه در سطح شهرستان به صورت منسجم توسط ستادها و کمیته ها در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخوار ادامه داد: مراسم ۱۲ بهمن با گلبانگ انقلاب در میدان انقلاب دولت آباد و با نواختن زنگ انقلاب رأس ساعت ۹:۳۰ صبح در یکی از مدارس آغاز می شود.

,
,
,
,

وی مانور موتوری و تاکسی سواران با هماهنگی سازمان حمل و نقل و مانور نیروهای نظامی و انتظامی و اجرای سرود ۵۷ نفره را از برنامه های گلبانگ انقلاب برشمرد.

,

داوری برپایی نمایشگاه کتاب و دستاوردهای انقلاب، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهرستان در ۱۴ بهمن ماه، برگزاری جشن در سطح مساجد، حسینیه ها، برگزاری جنگ های شادی، شب شعر، اجرای موسیقی سنتی، تئاتر خیابانی و … را از دیگر برنامه های دهه فجر برشمرد.
داوری خاطر نشان کرد: برنامه های جنگ شادی از سه روز قبل آغاز شده و به دلیل تقارن ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)؛تا ۲۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

,
,

photo_2017-01-18_20-45-39

, photo_2017-01-18_20-45-39, photo_2017-01-18_20-45-39,

وی اضافه کرد: به دلیل اینکه ۱۵ بهمن سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار است با همکاری شهرداری دولت آباد جشن باشکوهی با حضور هنرمندان صدا و سیمای اصفهان در سالن ورزشی رسالت برگزار می شود.
این مسئول گفت:با تصویب کمیته قرآن، مساجد و تشکل های مردمی، تعدادی مبلغ به مدارس و مساجد فاقد روحانی اعزام خواهند شد.
مسئول ستاد دهه فجر برخوار برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع انقلاب، دیدار با خانواده شهدا بالاخص شهدای انقلاب، ایثارگران و جانبازان، تجلیل از هنرمندان، کارآفرینان و کارگران نمونه، معلمان، پرستاران (در ۱۵بهمن)، مربیان و ورزشکاران را از دیگر برنامه های دهه فجر برشمرد و افزود: در حوزه ورزشی و جوانان، برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال، والیبال و تنیس، دومیدانی و دوچرخه سواری و برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، همایش دوچرخه سواری و حضور ورزشکاران رزمی کار و باستانی کار نیز در روز ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

,
,
,

photo_2017-01-18_20-46-51

, photo_2017-01-18_20-46-51,

وی برگزاری ایستگاه های نقاشی کودکان، برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان بهترین عکس، برگزاری مسابقات قرآنی، حفظ موضوعی و نهج البلاغه با هماهنگی کمیته قرآنی، پذیرش رایگان درمانگاه ها و بیمارستان های شهرستان را به عنوان برنامه های دیگر دهه فجر در برخوار عنوان کرد.
داوری برپایی غرفه های فرهنگی، آموزشی و  نمایشگاه کتاب در محل مصلاهای نماز جمعه، خواندن دو رکعت نماز شکر بین نماز مغرب و عشاء به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی در شب ۲۲ بهمن، افتتاح پروژه های عمرانی، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی از عمده برنامه های دهه فجر امسال برشمرد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه