اخبار داغ

شاهزاده توهمی و فحاش این روزهای اینستاگرام!

شاهزاده توهمی و فحاش این روزهای اینستاگرام!
شاهزاده سرین لقبی است که این روزها در اینستاگرام یک متوهم فحاش کافر که سابقه توهین و آتش زدن قرآن را هم دارد برای خود انتخاب کرده است و هر روز کلیپ هایش در این شبکه اجتماعی بین ایرانیان دست به دست می شود!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،برای به اصطلاح شاخ شدن در اینستاگرام ظاهرا هرکسی از هر شیوه ای برای جذب فالوور و معروف شدن به هر قیمتی استفاده میکند،شاهزاده سرین لقبی است که این روزها یک فرد کافر بی دین که سابقه آتش زدن قرآن و توهین به مقدسات مردم ایران را دارد و هر از چندی در کلیپ هایش فحاشی به ارزشها و مقدسات مردم ایران میکند و ادعای مضحک آزادی برای مردم ایران را در سر دارد!فحاشی به پرستو صالحی بازیگر سینما و تلوزیون کشورمان را در صفحه اش آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
 
,
این کافر بی دین و هرزه اینستاگرام که برای معروف شدن در این شبکه اجتماعی در خارج از کشور هر نوع فحاشی و بی دینی می کند تا معروفیت بیشتری پیدا کند در پی واکنش و اقدام ارزشمند پرستو صالحی به این فرد و امثال اینها که این روزها در اینستاگرام بسیار زیاد هستند فحاشی و توهین کرد.
,
 
,
, ,
 
,
پرستو صالحی با انتشار عکسی از این هرزه کافر معروف در اینستاگرام به شدت از اقدامات امثال اینها و بی تفاوتی مردم نسبت به آنها و فالو کردن صفحات اینها در اینستاگرام واکنشی نشان داده است که مورد فحاشی و توهین این فرد ملقب به شاهزاده سرین قرار گرفته است.
,
 
,
این شاهزاده متوهم و هرزه و کافر اینستاگرام که از هر حربه ای برای معروف شدن در صفحه اش استفاده می کند هر از چندی ندای آزادی خواهی مردم ایران و مبارزه با جمهوری اسلامی هم سر می دهد و با این توهمات در اینستاگرام معروفیت پیدا کرده است.
,
 
,
امثال اینها در اینستاگرام این روزها بسیار زیاد هستند مهم این است که چرا صفحات امثال این فرد را متاسفانه برخی ها لایک و فالو می کنند برای یک لحظه خندیدن و تفریح واقعا راه دیگری نیست که برخی اینچنین این افراد را در شبکه های اجتماعی معروف می کنند و کلیپ هایشان را دست به دست میکنند.
,
 
,
افراد معلوم الحالی مثل همین کافر هرزه شاهزاده سرین که در اینستاگرام فعال است و به مقدسات مردم ایران توهین کرده و میکند و برای معروف شدن از هیچ توهینی رویگردان نیست چرا باید صفحات اجتماعی شان از برخی از هنرمندان و ورزشکاران ما هم فالوور و لایک بیشتری بخورد و مورد توجه قرار بگیرند؟!
,
 
,
کاش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی امثال اینها را به زباله دان تاریخ بیندازیم به جای لایک و فالو کردن و دست به دست کردن کلیپهایشان برای چند دقیقه تفریح و خندیدن...
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه