اخبار داغ

یک مدیر کارخانه پنبه‌پاک‌کنی در درگز:

چرخ کارخانه‌های پنبه‌پاک‌کنی به سختی می‌چرخد

چرخ کارخانه‌های پنبه‌پاک‌کنی به سختی می‌چرخد
یک مدیر کارخانه پنبه‌پاک‌کنی در درگز گفت: افزایش مشکلات کشاورزی، خشکسالی، عدم حمایت مناسب از پنبه‌کاران، واردات پنبه، نخ، پارچه و البسه در نهایت منجر به ضعیف شدن کارخانه‌های پنبه‌پاک‌کنی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دولت زارعی مدیر کارخانه پنبه پاک‌کنی جین درگز در گفت‌وگو با خبرنگار درگزخبر در خصوص مشکلات تولیدی خود گفت: این کارخانه پنبه‌پاک‌کنی که بیش از 60 سال قدمت دارد؛ حال خوبی ندارد و چرخ آن به سختی می‌چرخند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دولت زارعی مدیر کارخانه پنبه پاک‌کنی جین درگز در گفت‌وگو با خبرنگار , درگزخبر,  در خصوص مشکلات تولیدی خود گفت: این کارخانه پنبه‌پاک‌کنی که بیش از 60 سال قدمت دارد؛ حال خوبی ندارد و چرخ آن به سختی می‌چرخند.,

وی افزود: این کارخانه 20 سال پیش به بخش خصوصی واگذار شد و با وجودی که در گذشته رونق خوبی داشت و موجبات اشتغالزایی منطقه بود؛ اکنون در عمل سود اقتصادی مناسبی ندارد.

,

مدیر کارخانه پنبه‌پاک‌کنی با بیان کاهش 10 درصدی تولید این کارخانه گفت: این کارخانه در گذشته نه چندان دور پیش از 10هزار عدل‌پنبه تولید می‌کرد؛ اما متاسفانه در حال حاضر می‌تواند تنها حدود هزار عدل‌پنبه تولید کند.

,

وی ادامه داد: با کاهش تولید، افزایش هزینه‌های انرژی و سایر هزینه‌ها، در عمل این کارخانه سود چندانی ندارد و فقط برای تامین مخارج کارگران آن، چرخ آنرا به سختی می‌چرخانیم.

,

زارعی ضمن اشاره به کاهش کارگران این کارخانه گفت: در صورت حمایت دولت از کشاورزان پنبه و افزایش تولید پنبه در شهرستان این کارخانه می‌توانست؛ تعداد کارگران را از 10 نفر به 30 نفر افزایش دهد.

,

وی افزود: افزایش مشکلات کشاورزی، خشکسالی، عدم حمایت مناسب از پنبه‌کاران، واردات پنبه، نخ، پارچه و پوشاک، در نهایت منجر به ضعیف شدن کارخانه‌های پنبه‌پاک‌کنی در درگز شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه