اخبار داغ

ضرورت راه اندازی دانشکده پرستاری و مامایی در سقز / خدمات پزشکی باید دقیق در اختیار اصحاب رسانه قرار داده شود

ضرورت راه اندازی دانشکده پرستاری و مامایی در سقز / خدمات پزشکی باید دقیق در اختیار اصحاب رسانه قرار داده شود
نماینده مردم شهرستانهای سقز و بانه در مجلس گفت: در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم محروم این منطقه، احداث و راه اندازی دانشکده پرستاری و مامایی جهت آموزش بهینه در سقز ضروری می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گولان سقز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به همراه معاونین خود از بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سقز بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گولان سقز,

 نماینده مردم شهرستانهای سقز و بانه در مجلس گفت: در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم محروم این منطقه، احداث و راه اندازی دانشکده پرستاری و مامایی جهت آموزش بهینه در این شهرستان ضروری می باشد.

,


محسن بیگلری همچنین بر نیاز این شهرستان به احداث فوریتهای پزشکی بین جاده ای در روستاهای سنته و سرا، راه اندازی بخش‌های انکولوژی، شیمی درمانی و  مرکز غربالگری سرطان و  بکارگیری جراح مغز و اعصاب در بیمارستان امام خمینی«ره» سقز تاکیدکرد.

,
,


در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در جریان بازدید از بخش های سی سی یو و دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سقز، گفت: وظیفه کلیه مراکز درمانی و بیمارستان ها ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم می باشد و در این راستا جهت تنویر افکار عمومی، خدمات ارائه شده باید بطور واقعی و دقیق در اختیار اصحاب رسانه قرار گرفته و به اطلاع عموم رسانده شود.

,
,


 سیامک واحدی ضمن تأکید بر اهمیت بحث آموزش، اظهار داشت: آموزش بعنوان یکی از دغدغه های اصلی دانشگاه بوده که در این راستا اقدام به راه اندازی دانشکده پرستاری در سقز خواهیم کرد.

,
,


در ابتدای این بازدید نیز مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز گزارشی از عملکرد هتلینگ بیمارستان امام خمینی ( ره) از لحاظ ملزومات پزشکی، تجهیزات و نوسازی این مرکز ارائه داد.

,
,


محمد سرکوت غوثی افزایش تخت های ICU، NICU، استانداردسازی بخش CCU، ارتقاء خدمات کلینیک های شماره 1 و 2 بیمارستان، راه اندازی دستگاه MRI و سی تی اسکن اسپیرال را جزء مهمترین اقدامات این شبکه دانست.

,
,


 در پایان از خیّر حوزه سلامت احمد احمدپور جهت پرداخت مبلغ خرید یک دستگاه دیالیز با اهداء لوح سپاس، تجلیل به عمل آمد.

,
,


در این بازدید نماینده مردم شهرستانهای سقز و بانه در مجلس، فرماندار، امام جمعه، شهردار، رئیس شورای اسلامی و جمعی از رؤسای ادارات و پرسنل شاغل در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سقز حضور داشتند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه