اخبار داغ

اوباما:

ادامه وضع کنونی در خاورمیانه به ضرر اسرائیل، فلسطین و ایالت متحده است

ادامه وضع کنونی در خاورمیانه به ضرر اسرائیل، فلسطین و ایالت متحده است
رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: وضع کنونی در خاورمیانه نباید استمرار یابد زیرا ادامه آن به ضرر اسرائیل، فلسطین و ایالت متحده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، در واپسین ساعات دولت خود، تصریح کرد: وضع کنونی در خاورمیانه نباید استمرار یابد زیرا ادامه آن به ضرر اسرائیل، فلسطین و ایالت متحده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, ؛ باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، در واپسین ساعات دولت خود، تصریح کرد: وضع کنونی در خاورمیانه نباید استمرار یابد زیرا ادامه آن به ضرر اسرائیل، فلسطین و ایالت متحده است.,


اوباما در آخرین کنفرانس خبری اش در واشنگتن گفت: معتقدم وضع کنونی در خاورمیانه نمی تواند ادامه یابد زیرا به ضرر اسرائیل، فلسطین و منطقه است.

,
,

 

,

وی تاکید کرد: استمرار این وضع به مصالح ملی ایالت متحده آسیب می رساند.

,


اوباما افزود که همچنان نگران سازش بین فلسطین و اسرائیل است و در ادامه گفت: واضح است که نمی توان هیچ یک از دو طرف را، برای رسیدن به صلح مجبور کرد؛ اما باید زمینه را برای برقرای صلح میان طرفین فراهم آورد.

,
,


وی تاکید کرد: هیچ راه حلی جز ایجاد دو دولت در اراضی فلسطینی وجود ندارد و گفت: توسعه شهرک سازی، تحقق دو دولت را سخت تر می سازد.

,
,


منبع: اسپوتنیک

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه