اخبار داغ

امام جمعه گنبدکاووس:

امام جماعت، مدیر مسجد است

امام جماعت، مدیر مسجد است
امام جمعه گنبدکاووس گفت: مدیریت جریان مسجد و نقش محوری آن با امام جماعت است، این مطلب از بیانات صریح رهبر معظم انقلاب است که باید عملی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمود ترابی در جلسه تکریم و معارفه امام جماعت مسجد النبی(ص) این شهرستان، با بیان این مطلب افزود: مساجدی اباد هستند که در آن ذکر خدا و اقامه نماز انجام شود، که الحمدالله در این مسجد با مدیریت خوب فرهنگی، برنامه های متنوع و قرآنی برگزار شد.
وی با بیان اینکه امام جماعت سابق این مسجد، حجت الاسلام قربانی در این مسجد نقش محوری و مهربانی را داشته است،تصریح کرد: ایشان فردی اخلاقی، مردم دار هستند که نقش محوری را در مسجد ایفا می کردند، برای ایشان که به شهرستان گرگان می روند، آرزوی موفقیت داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

qaboos1 2
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس گفت: این مسجد از مساجدی است که از هیئت امنای خوبی برخوردار است و همکاری خوبی با امام جماعت داشته ولی  برخی مساجد متاسفانه هیئت امنا و خدام خوبی ندارند و مردم به همین دلیل در آن مساجد حضور پیدا نمی کنند، نیاز است که هیئت امنا فداکار و خدمتگذار باشند.
همچنین در این مراسم حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه خدا را شاکرم که توفیق داد از سال 86 در جمع نمازگزاران این مسجد باشم، گفت: جمعیت مومن و انقلابی مسجد باعث رونق می شود و نمازگزاران متدین و مومن این مسجد از اقشار گوناگون باعث حرکت در مسیر اجرای برنامه های فرهنگی بزرگی مانند اعتکاف و شب های قدر می شدند.
گفتنی است حجت الاسلام علی اکبر نصرتی در سوابق خود جایگاه امام جمعه ای شهرستان های نوکنده، دلند، کلاله ، فعالیت در دفتر تقریب مذاهب در کردستان و سوابق انقلابی زیادی را در جایگاه های مدیریتی در استان داشته است.

, qaboos1 2,
,
,
,

qaboos1 3

, qaboos1 3,

qaboos1 3

, qaboos1 3,

qaboos1 3

, qaboos1 3,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه