اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

اصلاح ساختارهای معیوب اقتصادی لازمه رونق تولید ملی است

اصلاح ساختارهای معیوب اقتصادی لازمه رونق تولید ملی است
عضو هیئت علمی گروه اقتصاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تصریح کرد: بی شک لازمه رونق تولید ملی و به تبع آن اشتغالزایی در کشور، اصلاح ساختارهای اقتصادی و رفع نواقص و نقاط ضعف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام دکتر ناصر جهانیان در گفتگو با خبرنگار ایران روشن؛ با اشاره به اینکه لازمه رونق تولید ملی و به تبع آن اشتغالزایی در کشور، اصلاح ساختارهای اقتصادی و رفع نواقص و نقاط ضعف است،ابراز داشت: به منظور حل مشکلات اقتصادی به ویژه معضل بیکاری در درجه اول باید ساختار اقتصادی را طوری طراحی و اجرایی نمود که در سایه نظم و انضباط مالی و برنامه ای، تولید در کشور رونق بگیرد.
وی خواستار عملی شدن مطالبات مقام معظم رهبری در نام گذاری سال های اخیر به ویژه در زمینه مسایل اقتصادی شد و افزود: همان طور که معظم له نیز بارها فرموده اند تلاش برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور راهکار اصلی مقابله با مشکلات است و این نکته هیچ گاه نباید مورد غفلت واقع شود.
این کارشناس مسایل اقتصادی اضافه کرد: توجه به این مساله از آن روست که اقتصاد مقاومتی یک مُسکن مقطعی برای زمان کوتاه نیست بلکه راهبردی است که در بلند مدت می تواند ما را به اهداف مدنظرمان برساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران روشن,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه