اخبار داغ

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

ضبط یک میلیارد و 500 میلیون تومان کالای قاچاق توسط ماموران انتظامی آمل طی 24 ساعت +تصاویر

ضبط یک میلیارد و 500 میلیون تومان کالای قاچاق توسط ماموران انتظامی آمل طی 24 ساعت +تصاویر
فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران انتظامی آمل طی 24 ساعت توانستند یک میلیارد و 500 میلیون تومان کالای قاچاق را ضبط کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر هراز، سرتیپ دوم پاسدار سیدمحمود میرفیضی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای 9 ماهه نیروی انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه همه از پلیس به‌عنوان امین جامعه انتظار دارند که پاسخگوی مطالبات جامعه باشد و پلیس نیز موظف است تا خادم همه مردم باشد، اظهار کرد: به دنبال توجه بر مطالبات و امنیت و آرامش مردم در استان، نیروی انتظامی طرح‌هایی به نام ظفر را در سطح شهرستان‌های مازندران اجرا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر هراز,

 

,

وی با اشاره به اینکه در شهرستان آمل اجرای طرح ظفر یک شروع شده است و ماموران انتظامی در قالب تیم‌هایی به اجرای ماموریت‌هایی در سطح شهرستان پرداختند، افزود: ماموران انتظامی آمل در اجرای طرح ظفر نتایج خوبی را به دست آوردند و طی 24 ساعت در زمینه قاچاق توانستند یک میلیارد و 500 میلیون تومان کالای قاچاق ضبط کنند.

,

 

,

فرمانده انتظامی مازندران به اجرای طرح نو طی 24 ساعت در حوزه اعتیاد و خرده‌فروش‌ها که از خواسته‌های مردم و نکات مهم پلیس است، اشاره کرد و گفت: ماموران در این طرح 13 خرده‌فروش، 25 معتاد و عامل فروش به مواد مخدر را دستگیر و حدود 13 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

,

 

,

این مسؤول با بیان اینکه در حوزه سرقت نیز افراد تحت تعقیب دستگیر و  چند نفر از اراذل و اوباش که به دنبال آغاز فعالیت‌هایی در سطح شهرستان بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند، بیان کرد: اجرای این علمیات‌ها در امر امنیت و آرامش تاثیر به‌سزایی دارد و آن چیزی که مردم به‌عنوان آرامش به دنبال آن هستند از سوی پلیس در دستور کار نیروی انتظامی قرار می‌گیرد.

,

 

,

میرفیضی با اشاره به ساماندهی شبکه‌های مجازی و اجتماعی، عنوان کرد: در امر فضای مجازی مقداری موضوع را پیچاندند، با توجه به اینکه بسیاری از جرایمی که در کف خیابان اتفاق می‌افتاد اکنون در فضای مجازی رفته، در گذشته اگر یک متهم با یک شاکی داشتیم، اکنون یک متهم با 100 شاکی داریم و این باعث گستردگی کار پلیس می‌شود.

,

 

,

وی مهم‌ترین موضوع جهت اقدام از سوی نیروی انتظامی را آگاه‌سازی مردم با اجرای طرح پیشگیری مطرح کرد و گفت: در این حوزه اجرای طرح مقابله است که تاکنون اقداماتی در سطح شهرستان در زمینه پیشگیری به ویژه با هماهنگی‌های لازم صداوسیمای مرکز استان و سطح کشور انجام شد و از طریق کارشناسان برنامه‌ای نیز تهیه شد.

,

 

,

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه بیش از 60 درصد افراد جامعه که در فضای مجازی فعالیت دارند، جوانان هستند، ادامه داد: بیش از 28 میلیون نفر از جمعیت کشور از فضای مجاری استفاده می‌‌کنند که باید ساماندهی لازم انجام شود، اگر چه از سوی نیروی انتظامی اقدامات برخوردی یا مقابله‌ای در دستور کار است.

,
  •  
,
  •  
,
  •  
  • ,

    این مسؤول با بیان اینکه بیش از 60 درصد از جرایم در زمینه مالی است، اظهار کرد: باید اقدامات لازم برای پیشگیری انجام داد و حدود 80 درصد از پرونده‌های استان کشف شده اما حدود 30 تا 35 درصد از افزایش جرایم را در زمینه فضای مجازی داریم.

    ,

     

    ,

    میرفیضی برای جلوگیری از این شبکه‌ها، یک سری از سازمان‌ها را متولی امر عنوان کرد و گفت: این سازمان‌ها باید به آن کارها بپردازند، در کنار اینکه نیروی انتظامی طبق قوانین مشخص شده برای آنها اقدامات لازم را انجام می‌دهد. اگر پلیس در زمینه‌های مالی، حیثیتی و حرمت از سوی مردم در شبکه‌های مجازی شاکی داشته باشد، شناسایی و پیگیری لازم را لحاظ می‌کند.

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه