اخبار داغ

دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان اردل :

احترام به حقوق مردم از برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید است

احترام به حقوق مردم از برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید است
سرکار خانم زهره رییسی گفت:احترام به حقوق مردم به عنوان یک اصل پذیرفته شده در انقلاب اسلامی و یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هفت چشمه، سرکار خانم  زهره رییسی دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی  شهرستان اردل  در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با حضور اعضاء  در سالن جلسات فرمانداری برگزا شد با اشاره به اهداف و فعالیتهای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی گفت: ارائه خدمات به بهترین و راحت ترین شکل ممکن به شهروندان و تکریم ارباب رجوع از مهم ترین اهداف ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی می باشد و کلیه دستگاهها وظیفه دارند قانون تکریم ارباب رجوع را در سطح اداره مربوطه به نحو احسن اجرایی کنند.

رییسی افزود:احترام به حقوق مردم به عنوان یک اصل پذیرفته شده در انقلاب اسلامی یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید است و دولت توانست با ارایه برنامه های ۹ گانه حقوق شهروندی و ۱۰ گانه حجاب و عفاف مسیر راه را برای دستگاهها مشخص نماید  که انتظار میرود دستگاهها طرح ها و برنامه های متناسب با فضای اداری خودشان را تعریف نمایند.
 
رحم خدا صفری معاون فرماندار شهرستان در ادامه این جلسه  ضمن برشمردن وظایف ستاد صیانت ، بر لزوم تشکیل ستاد مذکور در دستگاههای اجرائی شهرستان تاکید کردو گفت: عدم آشنایی شهروندان با حقوق شهروندی ، باعث بروز مشکلات متعدد در ارائه خدمات مطلوب به آنان ، افزایش مراجعات به دستگاههای اجرائی و طولانی شدن روند رسیدگی به درخواستها را در پی داشته است.

صفری در ادامه بر استقرار میز خدمت و برگزاری جلسات ملاقات عمومی  و رسیدگی به شکایات مردمی در سطح کلیه ادارات شهرستان تاکید کرد .

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه, هفت چشمه,  ,
,
,
,
, .,
,
, صفری در ادامه , بر استقرار میز خدمت و برگزاری جلسات ملاقات عمومی  و رسیدگی به شکایات مردمی در سطح کلیه ادارات شهرستان تاکید کرد .,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه