اخبار داغ

فرماندار ابوموسی؛

وحدت و رهبری امام راحل رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

وحدت و رهبری امام راحل رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود
فرماندار ابوموسی در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: وحدت و همدلی مردم و رهبری حکیمانه امام راحل رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافذ آنلاین، محمد سعیدی فرماندار شهرستان ابوموسی در نشست ستاد بزرگداشت سی و هشتمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ وحدت و همدلی و یکپارچگی آحاد ملت و تدابیر و هدایت و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) را دو اصل مهم و اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافذ آنلاین,
فرماندار ابوموسی گفت: دهه فجر بزرگترین جشن ملی است و متعلق به همه آحاد و گروههای مردم است و باید در اجرای هرچه بهتر برنامه های تدوین شده ویژه این ایام از ظرفیت های مردمی و دستگاه های اجرایی استفاده شود. 
,
سعیدی اظهار کرد: در شرایط کنونی جامعه، بیش از هر زمانی به وحدت و انسجام نیازمندیم تا اهداف دشمنان اسلام و انقلاب که سعی در ایجاد تفرقه و دو دستگی در جامعه دارند را خنثی کنیم.
,
وی افزود: دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین اندشه های امام راحل و ارزشهای انقلاب اسلامی به نسل جوان است و برای نسل امروز تشریح کنیم که کجا بودیم و به کجا رسیدیم و مقایسه ای نیز بین شرایط دیروز و امروز داشته باشیم.
,
فرماندار ابوموسی بیان کرد: تلاش نماییم در کنار اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در ایام الله دهه مبارک فجر، مفاهیم انقلاب، ابعاد شخصیتی امام راحل و مقام معظم رهبری و دستاوردهای نظام اسلامی را برای مردم و بویژه نسل جدید که آن دوران را درک نکرده اند، بازگو کنیم.
,
سعیدی عنوان کرد: ما باید همواره شکرگزار و قدردان نعمت ارزشمند جمهوری اسلامی و ولایت فقیه که خداوند به ما عنایت کرده؛ باشیم که ما را از شر حکومت 2500 ساله شاهنشاهی نجات دادند. 
,
وی با اشاره به توطئه و هجمه فراوان بیگانگان علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: عامل وحدت و انسجام باعث شده است که دشمن تا کنون نتواند به نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزند.
,
نماینده عالی دولت در ابوموسی خاطر نشان کرد: مسئولان باید برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های دهه فجر تلاش کرده و بر حضور و مشارکت فعال و موثر مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب در برگزاری جشن های ویژه بزرگداشت ایام دهه فجر تاکید کرد.
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه