اخبار داغ

هدایت الله خادمی:

دولت توان خود را صرف خدمت رسانی کند نه تبلیغات/ مردم می‌بینند کار خاصی در حوزه اقتصاد و اشتغالزایی انجام نشده است

دولت توان خود را صرف خدمت رسانی کند نه تبلیغات/ مردم می‌بینند کار خاصی در حوزه اقتصاد و اشتغالزایی انجام نشده است
نماینده ایذه و باغملک در مجلس گفت: آقای روحانی جزو افرادی است که به احتمال فراوان در انتخابات 96 کاندیدا می‌شود اما مردم می‌بینند که در چند سال گذشته هیچ کار خاصی در حوزه‌های اقتصاد و اشتغال جوانان نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت الله خادمی در گفتگو با خبرنگار رهیاب با اشاره به سفرهای پر حاشیه برخی از وزرا به استان‌های مختلف اظهار داشت: در روزهای گذشته برخی از سفر وزرای دولت یازدهم رسانه‌ای شده و مانورهای زیادی درباره این سفرها داده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: به نظر بنده اگر این سفرها جنبه تبلیغاتی برای انتخابات سال آینده دارد، کاملا بیهوده است؛ آقای روحانی جزو افرادی است که به احتمال فراوان در انتخابات 96 کاندیدا می‌شود اما مردم می‌بینند که در چند سال گذشته هیچ کار خاصی در حوزه‌های اقتصاد و اشتغال جوانان نشده است.

,

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بهتر است روحانی و وزرای او در دوران باقیمانده به فکر خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات باشند و همه توان خود را صرف تبلیغات برای انتخابات نکنند.

,

وی بیان کرد: کسی اعتراضی به تبلیغات آقای روحانی ندارد اما اصول حکم می‌کند که تبلیغات انتخاباتی در دوره انتخابات انجام شود و مردم نیز با مشاهده عملکرد‌ها رأی خود را صندوق می‌اندازند. مردمی که این همه فرزند متخصص و تحصیل‌کرده دارند ولی می‌بینند که این جوانان مشغول به کار نمی‌شوند و برخی دیگر هم می‌بینند که زندگی انها فقط با یارانه پرداختی می‌گذرد.

,

خادمی با اشاره به توزیع کنسرو در مناطق محروم خوزستان گفت: برای محرومیت زدایی باید اقدامات پیوسته و به صورت ماهیانه انجام شود اما وقتی توزیع کنسروهای 4 ماه به انتخابات انجام شود، شائبه انتخاباتی بودن آن مطرح می‌شود.

,

وی اظهار داشت: در دولت‌های قبلی هم که اینگونه کارها انجام شده همه متفق القول معتقد بودند که این کارها انتخاباتی است و برای همین شائبه انتخاباتی بودن توزیع این کنسروها زیاد است و دیدیم که بعد از رسانه‌ای شدن موضوع، توزیع کنسرو متوقف شد.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه