اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان:

رییس جمهور گزارش شفاف به مردم ارائه کند

رییس جمهور گزارش شفاف به مردم ارائه کند
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به صحبت های اخیر ریاست جمهور درخصوص عینک بزنید، گفت: بهتر است رئیس جمهور شفاف تر گزارشی از اقدامات صورت گرفته را به مردم ارائه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین دهمین نشست ائمه جمعه استان با حضور آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان و ائمه جمعه با موضوع تحکیم بنیان خانواده اسلامی به مدت یک روز در محل تالار فرهنگیان گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین , .,

آیت الله سید محمد شاهچراغی؛ نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این نشست با بیان اینکه بیان دستاوردهای انقلاب حول محور ولایت باشند، گفت: توسعه و اعتلای کشور در دفاع و اطاعت  ازفرمایشات و دستورات رهبرمعظم انقلاب با عنوان ولایت تحقق می یابد

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، خدمت به مردم را کلید مهم در تعالی و پایداری انقلاب اسلامی ایران عنوان کردو افزود: خدمت به مردم را شبانه روزانه کنید و این امر را هیچ گاه فراموش نکنید و به دنبال ارتقای آن باشید .

, .,

شاهچراغی،با تاکید براینکه از تریبون نماز جمعه در جهت ایجاد وحدت و همدلی استفاده کنید، گفت :ائمه جمعه همیشه در کنار مردم  بوده و به خانواده شهدا نیز توجه ویزه ای داشته باشند.

, :,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به صحبت های اخیر ریاست جمهور درخصوص عینک بزنید، گفت: بهتر است رئیس جمهور شفاف تر گزارشی از اقدامات صورت گرفته را به مردم ارائه دهد

در ادامه این نشست غلامرضا کاتب؛ نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی به توجه ویژه برنامه ششم توسعه به مقولات فرهنگی و جوانان و در راستای تحکیم بنیان خانواده تاکید کردو اظهارداشت: توجه به مقوله خانواده ، استفاده از ظرفیت های جوانان و اشتغال و ازدواج آنها از برنامه های مهم برنامه ششم توسعه است که مجلس به آن رای داد .

, نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به صحبت های اخیر ریاست جمهور درخصوص عینک بزنید، گفت: بهتر است رئیس جمهور شفاف تر گزارشی از اقدامات صورت گرفته را به مردم ارائه دهد,
,
, .,

نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص رقمی ویژه در بخش افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خبردادو افزود: مستمری این افراد که به لحاظ اجتماعی آسیب پذیر تر هستند 20 درصد حقوق یک کار گر به لحاظ قانونی خواهد بود .

, .,

کاتب با اشاره به حوزه اشتغال جوانان و توجه به این موضوع در تصویب قوانین برنامه ششم توسعه  بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان موکلف شده است که یک پنجم بودجه خود به جوانان اختصاص دهد و در این بخش نیز اشتغال زایی جوانان 1/5( یک و نیم ) میلیارد دلار به وزارت خانه مربوط تزریق خواهد شد .

, ( , .,

وی، از تقویت کانون های فرهنگی مساجد را در برنامه های جدید خبردادو افزود:تمام هزینه انشعابات مساجد، امام زادگان و مصلا ها رایگان می باشد تا بتواندبیشتر به مقوله های اجتماعی و فرهنگی توجه کنند .

, .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه