اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپلذهاب:

اصناف در طول تاریخ انقلاب همواره تاثیر گذار بوده است / برگزاری الکترونیکی انتخابات اتحادیه های سرپل ذهاب

اصناف در طول تاریخ انقلاب همواره تاثیر گذار بوده است / برگزاری الکترونیکی انتخابات اتحادیه های سرپل ذهاب
رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت سرپلذهاب گفت : اصناف در طول تاریخ انقلاب همواره تاثیر گذار بوده ونقش خودرا به درستی ایفا کرده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  بازی دراز، حیدرمرادی در دهمین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی شهرستان با بیان اینکه اصناف در صحنه انقلاب همواره نقش پررنگی از خود به یادگار گذاشته اند، افزود: تمام تلاش ما بر این است تامثل همیشه این فرمایش گوهر بار بنیانگذار انقلاب اسلامی، مبنی بر این که اصناف بازوان ستبر انقلابند، جامه عمل بپوشانیم و با تکیه بر تاریخ قدرتمند انقلاب اسلامی هر سال پرشورتر از گذشته در حماسه ملی دهه مبارکه فجر اثر گذار باشیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی به برگزاری الکترونیکی انتخابات اتحادیه ها در شهرستان اشاره کرد و گفت: در راستای حرکت به سمت الکترونیکی شدن و با هدف کاهش هزینه و صرفه جویی در وقت، با برنامه ریزی و هماهنگی به عمل آمده، به منظور شفاف سازی امور و سرعت در فعالیت های صنفی  انتخابات اتحادیه های صنفی به صورت الکترونیکی  برگزار خواهد شد.

,

 

,

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان در ادامه پیرامون بودجه پیشنهادی برای سال آتی اتحادیه ها و اتاق اصناف توضیحات لازم  را ارائه نمود و تضمیمات لازم اتخاذ گردید.

,

 

,

وی در پایان کمیسیون نظارت را به عنوان تنها مرجع تصمیم گیری برای حل مشکلات کسبه و اصناف عنوان کرد و گفت: با توجه به ماده 49 قانون نظام صنفی وظایف کمیسیون نظارت رعایت مصالح عمومی و حفظ حقوق دیگران در راس چهارچوب وظایف قرار دارد.

,

 

,

 

,

در پایان این جلسه در بین اعضاء کمیسیون مواردی از قبیل تصویب و انتقال رشته های جدید برای صدور پروانه کسب در شهرستان و تاکید بر خرید و تجهیزات و ملزمات برای برگزاری انتخابات اتحادیه ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

,

 

,

لازم به ذکر است دهمین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی شهرستان با حضور اتاق اصناف، اداره صنعت و معدن و تجارت، نیروی انتظامی، اماکن، تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف، شبکه بهداشت و درمان و امور مالیاتی سرپلذهاب در اداره صنعت،معدن و تجارت این شهرستان برگزار شد.

,

 

,

شهرستان سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای 90هزار نفر جمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه