اخبار داغ

ووشوکاران زابل در مسابقات قهرمانی استان حضور دارند

ووشوکاران زابل در مسابقات قهرمانی استان حضور دارند
رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ووشوکاران زابل در مسابقات قهرمانی استان کمیته تای چی چوان حضور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس شیبک در گفتگو با خبرنگار اوشیدا ابراز داشت: مسابقات قهرمانی استان کمیته تای چی چوان ️به مناسبت دهه مبارک فجر؛ یادواره شهید تیمورمراد قلی اولین شهید انقلاب سیستان و بلوچستان با حضور ووشوکاران سراسر استان برگزار می شود که در این راستا تیم شهرستان زابل نیز در این دوره از مسابقات حضور دارد.

وی افزود: هیات ووشو دارای ۱۲ کمیته در سیستان و بلوچستان می باشد که در این راستا کمیته تای چی چوان هرساله موظف به برگزاری مسابقات قهرمانی استان می باشد.

شیبک با بیان اینکه، این دوره از مسابقات در دو بخش تالو و ساندا برگزار می شود ادامه داد: مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش آقایان برگزار می شود.

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان تاکید کرد: وزن کشی این دوره از مسابقات در روز چهارشنبه ۲۰ بهمن در محل استادیوم ۱۷ شهریور در زاهدان از ساعت ۱۴ الی ۱۸ انجام می شود.

شیبک با عنوان اینکه، ووشوکاران باید با تجهیزات برابر استانداردهای مسابقاتی در هر رده سنی حضور یابند تاکید کرد: مسابقات قهرمانی استان کمیته تای چی چوان روز پنج شنبه ۲۱ بهمن درمحل خانه ووشو استان برگزار می شود.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه