اخبار داغ

واکنش نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به تخلفات و تعرضات به منابع ملی

واکنش نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به تخلفات و تعرضات به منابع ملی
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به بعضی از تخلفاتی که در گذشته انجام شده است گفت: نگذارید این تخلفات مکرر گردد و بر روی دوش مردم سنگینی کند و باید به گونه ای عمل شود که مردم از منابع طبیعی استفاده بهینه ببرند و کارشناسان منابع طبیعی باید دقت لازم را بکنند که حقی از مردم ضایع نشود و تبعیضی اتفاق نیفتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو ،مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه برخی از معاونین  با هدف ارائه عملکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در امر مبارزه با تخریب و تصرفات در عرصه های ملی و احیاء و توسعه این عرصه ها و بیان مسائل و مشکلات موجود در این راستا  با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد از تلاشهای مجموعه کارکنان و مسئولان منابع طبیعی استان در جلوگیری  از تصرفات از سوی سودجویان و مخربان منابع طبیعی تشکر کرد و آنها را به ادامه راه تشویق کردند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در این نشست صمیمی با صبر و حوصله به صحبتهای مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد گوش فرا داد و مقاومت مدیر کل و مسئولان منابع طبیعی در برابر فشارها از جنبه های مختلف برای تصرف و تخریب عرصه های منابع طبیعی را قابل تقدیر خواند و گفت: هر اقدامی که در راستای حفظ منابع طبیعی و بهره برداری صحیح و اصولی از این عرصه ها قابل دفاع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,
,
,
, ,

وی در این نشست خطاب به مدیر کل منابع طبیعی افزود: خبر از زحمات تان دارم و می دانم زیاد به شما فشار می آورند؛ در منطقه سی سخت به شما زیاد فشار آوردند. از مقاومت شما خیلی تشکر میکنم.
,
,

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: اتفاقات را رصد کنید و به مقاومت و مبارزه با تخلفات ادامه دهید خداوند نیز شما را کمک می کند.
آیت الله ملک حسینی با اشاره به بعضی از تخلفاتی که در گذشته انجام شده است گفت: نگذارید این تخلفات مکرر گردد و بر روی دوش مردم سنگینی کند و باید به گونه ای عمل شود که مردم از منابع طبیعی استفاده بهینه ببرند و کارشناسان منابع طبیعی باید دقت لازم را بکنند که حقی از مردم ضایع نشود و تبعیضی اتفاق نیفتد.

,
,

وی بیان کرد:هم منابع طبیعی باید حفظ شود و هم تبعیضی صورت نگیرد؛ رویکرد واگذاری به صورت معقول و قانونی در نظر گرفته شود وتوسعه در نظر گرفته و حفظ منابع طبیعی نیز مد نظر قرار گیرد.
نماینده مردم استان در مجلس شورای خبرگان رهبری در خصوص دفاع از مردم گفت: من به مردم گفته ام هر جایی ظلمی شده باشد دفاع میکنم و مواردی که باشد به مدیرکل ارجاع میدهم.

,
,
, ,

آیت الله ملک حسینی در این دیدار با توجه به فشارهایی که ممکن است بر مسئولان و نمایندگان منابع طبیعی در جلسات تصمبم گیری و کمیسیونها وارد شود بر حفظ منابع طبیعی برای نسل آینده تاکید کرد و گفت: در مقابل تصمیمات واگذاری های غیر قانونی درجلسات و کمیسیونها شما امضای مخالف بکنید، آیندگان خودشان می فهمند شما از منابع طبیعی دفاع کرده اید.
در این نشست مدیر کل منابع طبیعی به ارائه گزارش عملکرد اداره کل در خصوص مبارزه با تخلفات، احداث کمربند حفاظتی و همچنین توسعه عرصه های جنگل ومرتع استان و کاشت گیاهان دارویی، اهدا آبگرمکن های خورشیدی به ساکنین مناطق جنگلی استان پرداختند که در راستای حفاظت و توسعه منابع طبیعی انجام گرفته است.

,
,


 

, ,
,

لازم به ذکر است اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری به عنوان دستگاه برتر منابع طبیعی در جنگلکاری مشارکتی از سوی معاون وزیر و ریئس سازمان جنگلها و مراتع و آبخیزداری کشور انتخاب شد، همچنین در اولین جشنواره ملی نمونه های منابع طبیعی و کشاورزی در هفته گذشته یکی از مجریان نمونه منابع طبیعی کشور از استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه