اخبار داغ

مسئول مرکز ام آر آی کوثر یاسوج:

ام. آر .آی یاسوج تعطیل نیست/نوسانات برق مهمترین مشکل مرکز ام . آر. آی است/ پذیرش بیمار از ظهر امروز

ام. آر .آی یاسوج تعطیل نیست/نوسانات برق مهمترین مشکل مرکز ام . آر. آی است/ پذیرش بیمار از ظهر امروز
مسئول مرکز ام آر آی کوثر یاسوج گفت: آم. آر .آی یاسوج تعطیل نیست و به مدت یک روز در حال سرویس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، مجتبی مدحتی در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس با بیان اینکه روز چهارشنبه 29 دی تا ساعت 11 صبح پذیرش بیمار صورت گرفت و ام آر آی آنها انجام شد، اظهار کرد: بعد از ظهر همین روز به تمامی بیماران نوبت عصر پیامک فرستاده شد که دستگاه در حال سرویس است و از ظهر پنجشنبه پذیرش بیمار صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ,

وی علت به تاخیر افتادن شروع به کار دستگاه ام آر آی را سوخته شدن یکی از قطعات در حین سرویس دهی عنوان کرد و افزود: این قطعه به علت نوسانات برق سوخت و هم اکنون قطعه خریداری شده و در حال نصب است و به زودی فعالیت خود را آغاز می کند.

,

مسئول مرکز ام آر آی یاسوج با اشاره به اینکه روزانه به طور میانگین 45 بیمار پذیرش می شود، تصریح کرد: بعضی از این بیماران در قالب بیمار اوژانسی هستند که روزانه تعداد آنها بر اساس حوادث یا مشکل حاد دیگری تغییر می کند.

,

مدحتی با اشاره به اینکه مرکز ام آر آی یاسوج خصوصی است، ادامه داد:هم اکنون 30 نفر در این مرکز مشغول به فعالیت هستند و اگر یک روز این مرکز تعطیل شود اولین فردی که زیان می بیند خودم هستم.

,

وی یادآور شد: روزهای تعطیل رسمی این مرکز تعطیل است اما اگر بیماری مشکل حادی یا اورژانسی داشته باشد نیرو به صورت آنکال مستقر شده و پذیرش آن انجام می شود.

,

مسئول مرکز ام. آر. آی کوثر یاسوج با بیان اینکه جواب دهی به دو صورت نسخه چاپی و CD به بیماران داده می شود، گفت: حداکثر جواب دهی به بیماران از روزی که ام. آر. آی انجام می دهند به مدت یک هفته است.

, CD,

وی در پایان مهمترین مشکل این مرکز را نوسانات برق عنوان کرد و گفت: برق اضطراری در این مرکز وجود دارد اما جوابگو نیست و انتظار داریم برای رفع این نوسانات مسئولان چاره ای بیاندیشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه