اخبار داغ

رئیس اورژانس شهرستان دلگان خبر داد؛

یک نفر کشته و 1 مصدوم بر اثر تصادف 2 موتورسیکلت/ فوت داماد دلگانی در شب عروسی

یک نفر کشته و 1 مصدوم بر اثر تصادف 2 موتورسیکلت/ فوت داماد دلگانی در شب عروسی
عزیزالله مجیدیان گفت: بر اثر برخورد 2 دستگاه موتورسیکلت در محور دلگان به رودبار جنوب کرمان، یک نفر مصدوم و یک نفر فوت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دلگان پرس، عزیزالله مجیدیان رئیس اورژانس شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دو دستگاه موتورسیکلت در محور شهرستان دلگان به رودبار جنوب کرمان در روستای چاه کیچی برخورد کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  دلگان پرس,

وی افزود: بعد از اطلاع به پایگاه اورژانس 115 شهرستان دلگان، دو دستگاه آمبولانس جهت انتقال مصدومان به بیمارستان خاتم الانبیا شهرستان ایرانشهر اعزام شده اند.

,

رئیس اورژانس شهرستان دلگان با اشاره به اینکه در این حادثه رانندگی 2 نفر مصدوم شده اند تصریح کرد: یکی از مصدومان بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر فوت کرده است.

,

عزیزالله مجیدیان بیان کرد: راننده و سرنشین این موتورسیکلت ها فاقد کلاه ایمنی بوده اند.

,

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار دلگان پرس در خصوص این حادثه رانندگی گفت: شخص فوت شده در این حادثه رانندگی، شب عروسی اش بوده است.

,

نداشتن کلاه ایمنی سرنشنان موتورسیکلتها، سرعت غیرمجاز، جاده های کم عرض و غیر استاندارد یکی از علل عمده تصادفات و حوادث رانندگی در شهرستان دلگان و جنوب سیستان و بلوچستان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه