اخبار داغ

لزوم مشارکت مردم و مدیران آذربایجان غربی در بازسازی عتبات عالیات

لزوم مشارکت مردم و مدیران آذربایجان غربی در بازسازی عتبات عالیات
استاندار آذربایجان غربی بر لزوم مشارکت مردم و مدیران استان در بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اروم نیوز، قربانعلی سعادت روز گذشته در شورای اداری استان آذربایجان غربی که در محل سالن شهید نیکخواه استانداری ترتیب یافت با ارائه گزارشی از سفر اخیر هیاتی از آذربایجان غربی به عتبات عالیات و بررسی میزان مشارکت این استان در بازسازی این اماکن مقدس اظهار داشت: در دیداری که با هیات امنای بازسازی عتبات عالیات از این اماکن مترکه داشتیم متاسفانه می دیدیم که مشارکت مردم آذربایجان غربی در بازسازی عتبات عالیات بسیار اندک بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی گفت: از این رو پس از بررسی های لازم و تشکیل جلسه در این خصوص به این جمع بندی رسیدیم که بازسازی یک هزار متر مربع از صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری در کربلی معلا و هزار متر مربع نیز از از صحن حضرت فاطمه (س) در نجف اشرف را تقبل کنیم.

,

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: علاوه بر این موارد مقرر شد آذربایجان غربی در مشارکت بازسازی یک خیابان و خروجی پارکینگ در سامرا برای سهولت تردد زائران نیز سهیم باشد.

,

سعادت میزان هزینه برآورد شده این موارد را حدود 8 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بانوان خیر استان نیز با تقبل هزینه 110 متر مربع از صحن فاطمه زهرا (س) در این امر خیر پیش قدم شده اند.

,

وی افزود: از این رو وظیفه هر مسلمانی است که در برابر آماج حملات دشمنان به این اماکن مقدس بایستند و پشتیبانی نمایند .

,

استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: هم اکنون شاهد هستیم که گروه های تکفیری و تروریستی داعش چگونه اماکن مقدس را تخریب ومردم بی گناه شیعه و سنی و حتی مسیحیان را می کشند.

,

سعادت بر لزوم همکاری تمام مدیران و کار کنان دستگاه های اجرای در بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد و گفت: این حرکت نیاز به مشارکت تمامی مردم شریف استان دارد.

,

وی حرکت پرشور اربعین را نیز نمونه بارزی از همراهی و قدم بر داشتن مردم انقلابی ایران اسلامی در راه نهضت حسینی عنوان کرد و افزود: قطعا این حرکات خنثی کننده اهداف دشمنان بخصوص رژیم صهیونیستی است، آنهایی که همیشه و در همه حال سعی در توطئه و نفوذ علیه ملت ایران دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه