اخبار داغ

دریاچه زریوار و هورامان دو زوج گردشگر نیوزیلندی را شوکه کرد!

دریاچه زریوار و هورامان دو زوج گردشگر نیوزیلندی را شوکه کرد!
مردم نیوزیلند متاسفانه از ایران نشناختی ندارند و وقتی به مردم آنجا بگید که قصد مسافرت به کشور ایران را دارید معمولا شوکه می شوند که مگر دیوانه شده اید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زریوار خبر،  زوج نیوزیلندی به قصد دیدن از اورامان و دریاچه زریوار  با وجود مخالفت دوستان و اشنایان که تصوراتی غلط از این دیار داشتند بهار 95  به ایران سفر کردند و مدت 15 روز در مریوان و اورامان ماندند ، و از مناظر و طبیعت و مردم این سرزمین برخلاف پیش گفته هایی که در ذهن داشتند لذت بردند و خوشحال بودند که وقتی باز می گردند به دوستان خود ثابت می کنند که ایران امن ترین کشوری بوده که تا حالا رفته اند چون به گفته خودشان بیش از 55 تا کشور را با هم سفر کرده اند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زریوار خبر,
,

مصمم بودند که این آخرین باری نیست که به ایران سفر می کنند و پیام آنها به دوستان خود این خواهد بود که ایران می رویم نه عراق.

,

 
در گفتگوی هادی رحمانی مدیر یکی از آموزشگاه های زبان مریوان از این گردشگران و همراهی آنان در سوالی نظر این گردشگران را در مورد کشور ایران و مردم آن بخصوص کردستان پرسید. این زوج نیوزیلندی اینگونه پاسخ داد:
 

,
,
,

مردم نیوزیلند متاسفانه از ایران نشناختی ندارند و وقتی به آنها اعلام کنید که قصد مسافرت به کشور ایران را دارید معمولا شوکه می شوند که مگر دیوانه شده اید!

ولی ما اینجا به آنها اعلام می کنیم که کاملا اشتباه متوجه شده اند که ما ایران آمده ایم نه عراق.

ایران امن ترین کشور و علاوه بر ان دوست داشتنی ترین و مهربان ترین مردم را دارد و مناظر زیبا هم بماند که توصیف نشدنی است . الان واقعا خوشحالیم که آمده ایم ایران و قطعا باز هم خواهیم آمد.

,
,
,
,
,


هر سال در فصل زمستان و بهار در مریوان و منطقه اورامان برای مراسم عروسی پیرشالیار و دیدن مناظر زیبای مریوان و اوارمانات تعداد زیادی از گردشگران به این استان کردستان سفر می کنند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه