اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید گستان:

گلستان 44 شهید برای پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم نظام کرد/ گردهمایی 16 زندانی سیاسی پیش از انقلاب گستان در چهاردهم بهمن

گلستان 44 شهید برای پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم نظام کرد/ گردهمایی 16 زندانی سیاسی پیش از انقلاب گستان در چهاردهم بهمن
مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان به تشریح برنامه های کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر پرداخت و گفت: استان گلستان 44 شهید برای پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم نظام کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ علی اصغر فاضلی، مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان صبح امروز در  نشست خبری با گروه رسانه ای فجر استان گفت: خیزش و حرکت های مردمی و خون پاک شهیدان منجر به پیروزی انقلابی شد که قیام 5 آذر مردم گرگان نیز از این خیزش های موثر بشمار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو,

انقلاب اسلامی الهام گرفته از شهدای انقلاب سرخ حسینی(ع) بود

, انقلاب اسلامی الهام گرفته از شهدای انقلاب سرخ حسینی(ع) بود,

وی افزود: انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از شهدای انقلاب سرخ حسینی(ع) بود که بوسیله پاک ترین و معتقدترین مردم و سینه سپر کردن عمومی در مقابل رژیم منحوس پهلوی رقم خورد.

,

گلستان 44 شهید برای پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم نظام کرد

, گلستان 44 شهید برای پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم نظام کرد,

مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان به بیان برنامه های کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت ایام الله دهه مبارک دهه فجر پرداخت و تصریح کرد: تجلیل و تکریم از مقام شامخ 44 شهید معزز انقلاب اسلامی و دیدار با خانواده های مکرم آنها از ویژه برنامه هایی است که در دستور کار کمیته قرار دارد.

,

فاضلی همچنین از ارتباط با نخبگان و صاحب نظران فرهنگی در جهت بهتر برگزار کردن برنامه های این دهه مبارک خبر داد و متذکر شد: 13 دستگاه مختلف استانی اعم از «جهاد، ناجا، نزاجا، حفظ آثار، شهرداری، آموزش و پرورش، نماینده کانون زندانیان سیاسی پیش از انقلاب استان و نماینده شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان» در کمیته ایثارگران با بنیاد شهید همکاری دارند.

,

گردهمایی 16 زندانی سیاسی پیش از انقلاب گستان در چهاردهم بهمن

, گردهمایی 16 زندانی سیاسی پیش از انقلاب گستان در چهاردهم بهمن,

وی از وجود 16 زندانی سیاسی پیش از انقلاب در استان گلستان خبر داد  و گفت: در روز چهاردهم بهمن گردهمایی خانواده ها و زندانیان سیاسی پیش از انقلاب را خواهیم داشت.

,

تعویض پرچم مزار 44 شهید انقلاب اسلامی در استان گلستان

, تعویض پرچم مزار 44 شهید انقلاب اسلامی در استان گلستان,

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر گلستان از دیگر برنامه های ویژه این کمیته در دهه مبارک فجر به دیدار با خانواده 44 شهید انقلاب استان در پانزدهم بهمن اشاره کرد و افزود: پس از دیدار با این خانواده ها ساعت 15:30 برنامه گلباران مزار شهدا و تعویض پرچم مطهر مزار مطهر این 44 شهید تحت عنوان برنامه مهمانی لاله ها برگزار خواهد شد.

,

فاضلی در بخشی از سخنانش به پیشنهاد یادواره شهدای دوران انقلاب، شهدای مدافع حرم، شهدای ادیان توحیدی، شهدای داشن آموزشی، دانشجویی، زنان، فرهنگی، اصناف و اقشار به دستگاه های مختلف اداری استان اشاره و در این باره خاطرنشان کرد: اگر دستگاه متولی برگزاری هر یک از این یادواره ها پیدا شود اقدام به برگزاری آن ها خواهیم کرد.

,

وی ادامه داد: امسال سال خشکسالی بودجه است و اینکه خودمان به تنهایی بخواهیم یادواره ها را انجام دهیم کار راحتی نیست.

,

تجدید میثاق جانبازان 70 درصد با امام(ره) در دوازدهم بهمن

, تجدید میثاق جانبازان 70 درصد با امام(ره) در دوازدهم بهمن,

مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای ایام الله دهه مبارک فجر به اجرای ویژه برنامه تجدید میثاق با امام(ره) با حضور تعدادی از خانواده های شهدا و جانبازان 70درصد در دوازدهم بهمن، و هماهنگی و اعزام فجرآفرینان، پیام آوران ایثار و زندانیان سیاسی به مدارس و دانشگاه ها و مساجد برای سخنرانی و آشنایی اقشار مختلف با انقلاب اشاره کرد.

,

فاضلی همچنین از دیدار با خانواده شهدا خبر داد و در این باره ابراز کرد: بنیاد شهید در طول سال این دیدارها را تحت عنوان طرح سپاه انجام می دهد.

,

برپایی نمایشگاه آثار تجسمی، خوشنویسی، عکس، روزشمار انقلاب، موزه و فیلم از دیگر برنامه هایی بود که مدیرکل بنیاد شهید به آن ها اشاره کرد.

,

ویزیت رایگان خانواده 44 شهید انقلاب درب منزل آنان

, ویزیت رایگان خانواده 44 شهید انقلاب درب منزل آنان,

وی از فعالیت 160 نخبه و سرآمد شاهد و ایثارگر در رشته های مختلف استان خبر داد و متذکر شد: افتتاحیه و رونمایی از 10 کتاب جدید اجلاسیه 4000 شهید، برنامه های فرهنگی نظیر مسابقات ورزشی ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر، ویزیت رایگان تیم پزشکی متخصص و عمومی درب منزل خانواده شهدا به انضمام ماساژ درمانی، ارسال پیامک های تبریک و برنامه رادیویی صبح انقلاب، تئاتر خیابانی، معرفی دستاوردهای انقلاب در مستند قاصدک شبکه اول سیما از دیگر برنامه های پیش بینی شده هستند.

,

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر گستان در پایان برنامه هایی نظیر نصب حمایل ایثار و شهادت بر سینه پلیس ها درون شهری، تجلیل از خانواده شهدای زن در پانزدهم بهمن و دیدار با همسران شهدا تحت مراسم گفتمان انقلابی را از جمله برنامه های این کمیته در دهه مبارک فجر برشمرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه