اخبار داغ

مراسم باشکوه ورزش های زورخانه ای در زورخانه پهلوان علی میرزا برگزار شد

مراسم باشکوه ورزش های زورخانه ای در زورخانه پهلوان علی میرزا برگزار شد
مراسم باشکوه ورزش های زورخانه ای با حضور الهی تبار معاون استاندار و منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان در زورخانه پهلوان علی میرزای همدان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  همدان ورزش،مراسمی با شکوه ورزش های زورخانه ای به همت هیات پیشکسوتان ناجا و هیات های مذهبی و حسینی همدان و با حضور الهی تبار معاون استاندار، منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان و بیش از 250 نفر از علاقمندان به ورزش زورخانه ای در زورخانه پهلوان علی میرزا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش,


این مراسم با استقبال فراوان علاقمندان به ورزش ولائی و با حضور پیشکسوتان کشتی و ورزش زورخانه ای و قهرمانان سابق کشتی همدان نظیر عباس بیگلربیگی، جواد صمدی و محمد سلطانی و با هدف ترویج این رشته مذهبی کشورمان در زورخانه پهلوان علی میرزا برگزار گردید و ورزشکاران باستانی‌کار به اجرای برنامه‌های ورزشی این رشته پرداختند.

,
,


در بخش دیگری از این همایش مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز خاطرنشان کرد: مسئولیت بزرگان و پیشکسوتان این رشته پرافتخار ورزشی که ریشه در دین ما دارد برای معرفی و دعوت نوجوانان و جوانان به این رشته بسیار مهم است.

,
,


وی اخلاق مداری را جزء منش این رشته دانست و گفت: بزرگان و هیئت‌های ورزشی به تشویق نوجوانان و جوانان به این رشته مملو از معنویت و عدالت اهتمام ورزند.

,
,


رسول منعم تصریح کرد: در دو سال گذشته هیئت‌های ورزشی استان ملزم به داشتن کمیته فرهنگی شده‌اند و اقدامات خوبی نیز در کارهای تخصصی و عمومی در این زمان آن‌ها انجام داده‌اند.

,
,


در پایان این مراسم از سوی فدراسیون زورخانه ای و پهلوانی کشور شال پهلوانی به عبدالله کاظمی روشن پیشکسوت کشتی و ورزش باستانی استان اهدا شد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه