اخبار داغ

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان:

دشمن از ناحیه انقلاب فرهنگی سیلی محکمی خورد/ پخش سرود و شعارهای انقلاب از بلندگوهای مساجد گلستان

دشمن از ناحیه انقلاب فرهنگی سیلی محکمی خورد/ پخش سرود و شعارهای انقلاب از بلندگوهای مساجد گلستان
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان دهه مبارک فجر را دهه ای فرهنگی خواند و گفت: برنامه های متنوعی در سه کمیته «مساجد، قرآنی، تشکل های دینی» تدارک دیده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان صبح امروز در نشست خبری با گروه رسانه ای فجر استان گفت: دهه مبارک فجر دهه ای فرهنگی است بدلیل اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود و رهبر معظم انقلاب نیز رهبری فرهنگی، ارزشی و دینی بشمار می رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو؛ ,

تمام ریشه و سرشاخه های انقلاب اسلامی با معنویت و فرهنگ عجین است

, تمام ریشه و سرشاخه های انقلاب اسلامی با معنویت و فرهنگ عجین است,

وی افزود: مسجد پایگاه انقلاب اسلایم و پایگاه دینی بود،نیروهای وفادار به انقلاب نیز برخاسته از مسجد و تربیت شده های پای منابر علما و مقلدین مراجع تقلید مخصوصا امام راحل بودند، یعنی همه ریشه و سرشاخه های انقلاب اسامی عجین با معنویت و فرهنگ است.

,

حجت السلام ولی نژاد خاطرنشان کرد: امام عزیز ما به تمام عالم رسانده بودند که انقلاب ما را انقلاب فرهنگی ببینند و فرهنگ را زیربنای آن بدانند، دشمن از ناحیه انقلاب فرهنگی سیلی محکمی خورد و خودش را تجهیز کرد که با این انقلاب در قامت تهاجم فرهنگی بجنگد.

,

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: البته دشمن راه های دیگری را نیز تجربه کرد و موفق نبود مانند جنگ هشت ساله، ترورهای کور، تحریم و محاصره اقتصادی، کودتاهای متعدد، درگیری در دریا و ... که از هیچکدام نتیجه ای نگرفت بلکه به ضررش تمام شد و تنها راه باقمیانده را تهاجم فرهنگی دید چرا که متوجه شد انقلاب ما فرهنگی است.

,

ملت ما بارها سیلی خود را بر گونه های دشمن نواخت

, ملت ما بارها سیلی خود را بر گونه های دشمن نواخت,

وی با بیان اینکه مردم عزیز بدانند باید در این جنگ بی رحمانه مجهز باشند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با تعابیر مختلف به دشمن فهماند که دستش را خواندیم و خودمان را برای دفاع در عرصه فرهنگی آماده کرده ایم، دشمن در میدان های 18 تیر، 9 دی، 12 فروردین و 22 بهمن سیلی های محکمی از ناحیه فرهنگی خورد، ملت ما بارها سیلی خود را بر گونه های دشمن نواخت اما دشمن همچنان در این راه در تلاش است و ما نیز باید مقاومت خود را افزایش دهیم، به همین دلیل دهه مبارک فجر را فرهنگی و ارزشی می دانیم.

,

حجت الاسلام ولی نژاد ابراز کرد: در دهه فجر یک عهد و پیمان مجددی بین ملت و رهبر معظم انقلاب رخ می دهد و این تجدید عهد یعنی ملت زیر پرچم انقلاب متعهد و استوار است.

,

پخش سرود و شعارهای انقلاب از بلندگوهای مساجد گلستان

, پخش سرود و شعارهای انقلاب از بلندگوهای مساجد گلستان,

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی سه کمیته «مساجد، قرآنی، تشکل های دینی» را در ستاد بزرگداشت دهه فجر بر عهده دارد، افزود: در حوزه مسجد برنامه های مختلفی اعم از پخش سرود ویژه در 9:33 دقیقه دوازدهم فرودرین و پخش شعار الله اکبر در شب 22 بهمن از بلندگوهای تمام مساجد استان و برگزاری جشن در مساجد استان انجام خواهد شد.

,

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان متذکر شد: بیش از 100 مبلغ ساماندهی شدند که با حضور در مساجد و مدارس مختلف با مردم در قالب گفتمان انقلاب اسلامی گفتگویی را داشته باشند.

,

ولی نژاد در رابطه با کمیته تشکل های دینی اظهار کرد: فعالیت فرهنگی تشکل های دینی در بیش از 2300 مسجد استان و تجمع مدافعان حرم در روز میلاد باسعادت حضرت زینب(س) در گرگان و آزادشهر از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این کمیته است.

,

مسئول کمیته قرآن، مساجد و هیئات مذهبی و تشک های دینی استان گلستان گفت: در حوزه کمیته قرآنی که منشور انقلاب اسلامی بشمار می رود کرسی های تلاوت در 9 شهرستان و محافل انس با قرآن و جشنواره خانواده حوزه قرآنی تدارک دیده شده است ضمن اینکه گردهمایی و نشست های دیگری نیز در این حوزه برنامه ریزی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه