اخبار داغ

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش در نشست خبری:

طی سه سال گذشته آموزش‌وپرورش گالیکش 9 رتبه در گلستان ارتقا داشته

طی سه سال گذشته آموزش‌وپرورش گالیکش 9 رتبه در گلستان ارتقا داشته
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش گفت: آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش در سال 92 رتبه چهاردهم را در استان داشته و در سال 94 این جایگاه به رتبه پنجم گلستان ارتقا یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه مهدی خسروی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش در نشست خبری هفته شورای آموزش‌وپرورش ضمن تبریک این هفته به دست‌اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت به‌ویژه اعضای شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان گفت: تشکیل شورای آموزش‌وپرورش مصوبه 72 مجلس چهارم شورای اسلامی باهدف مشارکت و نظارت مردم و بهره‌گیری از منابع و امکانات برای تسهیل در فعالیت‌های مدارس و آموزش‌وپرورش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه ,

وی افزود: یکی از عمده فعالیت‌های ما در آموزش‌وپرورش استفاده از توان این شورا در پیشبرد اهداف آموزشی - پرورشی در مدارس است. برای این منظور گروه‌بندی اعضا در کارگروه‌های مختلف و استفاده از فکر و توان خیرین و سایر اعضا را در برنامه کاری خود قرار داده‌ایم.

,

به گفته خسروی همه تلاش شورای آموزش‌وپرورش است تا مدارس با تصمیم‌گیری مشترک و مشارکت جویانه اداره شود تا شاهد تحقق عدالت آموزشی، تمرکززدایی در تصمیمات، مدرسه محوری و تأمین منابع موردنیاز باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه برای هفته شورای آموزش‌وپرورش 45 برنامه در این شهرستان در نظر گرفته‌شده است گفت: شروع برنامه‌های شورای آموزش‌وپرورش گالیکش سخنرانی مدیر در نماز جمعه و غبارروبی گلزار شهدای شهرستان بود، کاشت نهال، همایش خانواده و ... از دیگر برنامه‌های این هفته در گالیکش است.

,

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش گفت: در سال جاری این شورا 10 جلسه (هرماه یک جلسه) تاکنون برگزار کرده و در این جلسات 56 مصوبه را پشت سر گذاشته که از این تعداد 9 مصوبه آموزشی، 24 مصوبه مالی و پشتیبانی و 23 مصوبه نیز پرورشی بوده است.

,

دبیر شورای آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش تصریح کرد: آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش در سال 92 رتبه چهاردهم را در استان داشته و در سال 94 این جایگاه به رتبه پنجم گلستان ارتقا یافته است.

,

وی با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش گالیکش رتبه دوم رشد معدل دوره متوسطه استان را کسب کرد گفت: رشد نمره معدل دانش آموزان دوره متوسطه این شهرستان به مقدار 1/43 است که پس از شهرستان آق‌قلا که 2/06 صدم رشد را کسب کردند، مقام دوم در استان گلستان محسوب می‌شود.

,

وی افزود: رتبه شهرستان گالیکش در دوره متوسطه در خرداد 94 در بین 694 شهرستان کشور 554 بود که امسال با رشد 153 پله‌ای به 401 رسیده است.

,

خسروی گفت: کسب 115 مقام ورزشی در رشته‌های مختلف، مقام دوم کشوری جشنواره خوارزمی دانش آموزان، مقام دوم جشنواره کارآفرینی توسط دو فرهنگیان گالیکش، کسب مقام دوم استانی جشنواره‌های علمی و آزمایشگاهی و الگوهای تفریحی در مقطع ابتدایی، مقام دوم استانی در رشته‌های فوتسال در مقطع متوسطه دوم و کاراته در مقطع ابتدایی و مقام سوم مسابقات استانی در رشته‌های پینگ‌پنگ، تکواندو دختران و پسران و کاراته متوسطه دوم ازجمله موفقیت‌های اداره آموزش‌وپرورش گالیکش طی سه سال گذشته است.

,

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش گفت: 13 نفر از دانش آموزان این شهرستان در سال تحصیلی جاری در آزمون تیزهوشان قبول شدند که تاکنون این تعداد بی‌سابقه بوده است.

,

خسروی 100 درصد قبولی دو سال گذشته دانش آموزان این شهرستان در امتحانات نهایی، قبولی در رشته‌های برتر دانشگاه‌ها و قبولی 55 نفر در آزمون نمونه دولتی برای ورود به مدارس متوسطه اول را از دیگر عملکردهای آموزش‌وپرورش گالیکش در این مدت عنوان کرد.

,

وی تصریح کرد: ساخت دو مدرسه طرح برکت در روستاهای صادق‌آباد و ینقاق، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مقاوم‌سازی دو آموزشگاه کوثر و عرب بوران، شروع ساخت سه آموزشگاه 12 و 6 کلاسه، راه‌اندازی زمین چمن مصنوعی والیبال ساحلی و خرید ملزومات آموزشی، تجهیزات آزمایشگاهی، کمک آموزش و هوشمند سازی از دیگر فعالیت‌های آموزش‌وپرورش گالیکش طی سه سال گذشته بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه