اخبار داغ

معاون اموراقتصادی استانداری سمنان خبرداد:

اجرایی شدن 95درصد مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان

اجرایی شدن 95درصد مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان
معاون هماهنگی اموراقتصادی توسعه منابع استانداری سمنان از اجرایی شدن 95درصد مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محمد همتیان معاون هماهنگی اموراقتصادی توسعه منابع استانداری سمنان در جلسه هماهنگی گزارش های استانی که در سالن جلسات کوثر استانداری برگزار شد  با اشاره به اینکه تاکنون 95 درصد از مصوبات جلسات و کارگروه ها ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اجرا شده است، گفت: آثار مثبت برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، افزایش اشتغال و ارتقای تولید در استان است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

همتیان با بیان اینکه 46 نشست کارگروه رفع موانع تولید برای بررسی آخرین وضعیت تولید داخلی استان تشکیل شده است، افزود: این جلسات  در دو بخش کشاورزی و دامپروری و صنعت و معدن تشکیل شده است.

,

وی همچنین تصریح کرد: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به همراه بازدیدهای میدانی توسط استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی در راستای فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی به صورت مستمر در حال پیگیری می باشد.

,

معاون هماهنگی اموراقتصادی توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به اینکه  استان سمنان اقدامات خوبی در راستای رفع موانع تولید انجام شده است، گفت: باید آمارهای منعکس شده کیفی و دقیق باشد که در ارائه گزارش با در دست داشتن آمار تحلیلی و مقایسه ای و شناخت نقاط ضعف و قوت پیشنهاداتی را ارائه دهیم که در نهایت در اخذ تصمیات به نتیجه مطلوب برسیم.

,

همتیان با بیان اینکه  استان سمنان  از نظر بررسی پرونده های بهین یاب ویژه پرداخت تسهیلات رونق تولید در بین 45 منطقه رتبه چهارم را کسب کرده است، افزود: تلاش شده است تا ضمن حفظ جایگاه بتوانیم این رتبه را ارتقا دهیم.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی توسعه منابع استاندار سمنان با اشاره به اینکه طی سال های آتی با پیگیری های مستمر اثر مطلوب خود را در چرخه اقتصاد استان خواهد گذاشت، گفت:  برداشتن موانع و استفاده از ظرفیت های منطقه هدف اصلی است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه